East Coast Crip Geplaatst: 21 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2004 Klu-klux clan typisch voor die vette boeren daar. Reageren
liltuner Geplaatst: 21 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2004 hahahahaha,ja als je wat verkeerd doet bij die boeren daar komen ze mte hooivorken en shotguns achter je aan Reageren
The Outlaw Geplaatst: 21 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2004 en niet te vergeten ook op tractoren , mijn idee is dat al die boeren zo'n pick-up truck hebben of zo'n Rancher, Walton, dat vind ik echt "country style" Reageren
Lantyz Geplaatst: 21 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2004 Klu-klux clan typisch voor die vette boeren daar. Erm... Die zie ik persoonlijk liever niet terug in GTA SA... <_< Ik hoop ook dat iedere gang een eigen kenmerk heeft in de vorm van motors of auto's dat vind ik pas echt het allermooiste Zoals de Haïtans de Voodoo hadden, en de Cubans de Cuban Hermes (en de Zaibatsu de Z-Type ), bedoel je? Misschien heeft de OGF ook een eigen wagen. Ik vond het altijd al irritant dat de Vercetti gang geen eigen auto had. Reageren
liltuner Geplaatst: 21 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2004 kijk opt platte land is het wel leuk,een dikke gangwar tussen de OGF en boeren Reageren
Tim14 Geplaatst: 21 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2004 de klu klux clan zal wel leuk zijn want dan kan je er een echte gangwar mee beginne is niet lullig of rasistisch bedoelt i Reageren
liltuner Geplaatst: 21 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2004 ja zeker de clu clux clan word leuk bij die boeren,een gangwar tussen de OGF en de FFOSA(f*cking farmers of san andreas) lekkere gangwar, de OGF met mp5 en de FFOSA met hooivorken Reageren
The Outlaw Geplaatst: 23 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 "Freeze this is the FFOSA" :lol: :lol: :lol: Reageren
liltuner Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 hahaha,nee gewoon een ganwar Reageren
The Godfather Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 Los Santos Vagos afkomst: spanje Gang kleur : geel Reageren
liltuner Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 zou je ook kameraden met hun kunnen worden? Reageren
The Godfather Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 ja dat vroeg ik mezelf ook af.... misschien als je een gang aanvalt waar de Los Santos Vagos problemen mee hebben...dan kunnen ze jou misschien ook helpen Reageren
liltuner Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 ja,met alle gangs vrienden worden en dan tegen de balla's vechten Reageren
The Godfather Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 haha dat zal niet gaan denk ik......ballaz zullen ook wel vrienden-gangs hebben....en als je met de ballaz ruzie hebt , heb he ook ruzie met hun. maar het zou kunnen met een cheat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.