liltuner Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2004 ja dus? als je bevriend bent met alle gangs in SA behalve de ballas dan zijn de ballas verleden tijd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2004 kweenie zou dat kunnen een hele gang uitmoorden....denk dat de ballaz opnieuwen blijven komen....anders is je aartsvijand-gang weg :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 23 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2004 Misschien komen er dan nog Ballaz van andere steden, want ik denk dat die gangs overal contacten hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
East Coast Crip Geplaatst: 24 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2004 De hele gang uitmoorden zou even realistisch zijn als alle voetgangers mollen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2004 (bewerkt) Even voor de goeie orde....hier een update Je hebt je eigen Gang The Orange Groove Family gang kleur : groen Locatie : Orange Grove Street, Ganton, Los Santos Afkomst : Afrikaans/Amerikaans Leden : Sean "Sweet" Johnson (Leider), Melvin "Big Smoke" Harris, Lance "Ryder" Wilson, Mark "B-Dup" Wayne, Barry "Big Bear" Thorne. Orange Groove Family De vijandige gang The Ballaz gang kleur : paars Locatie : Idlewood, Los Santos Afkomst : Afrikaans/Amerikaans Leden : onbekend Info : De Ballaz-gang is een van de grootste criminele organisatie in Los Santos. Ze zijn er al sinds 1970 en aartsvijanden zijn tog wel de Orange Groove Family. Ze zijn bijna overal bij betrokken : Verkrachtingen, vandalisme , drugsdealen, wapendealen, Ontaardingen, Cocaine deals noem het maar op. The Ballaz de Los Santos Vagos gang kleur : geel Locatie : East Los Santos, Los Santos Afkomst : Spanje Leden : onbekend Info : Ze schijnen zeer gevaarlijk te zijn, en hebben een bloedhekel aan de Varrios Los Aztecas Los Santos Vagos Varrios Los Aztecas gang kleur : Turquoise Locatie : Little Mexico, Los Santos Afkomst : Spanje Leden : Onbekend Info : Een gevaarlijke gang , ze zijn gestoord, geweldadig en trots. Ze zijn erg betrokken in wapens(dealen) en straat-geweld. Ze hebben al jarenlang ruzie met de Los Santos Vagos en ook andere Los santos gangs. Ook hebben ze een hekel aan de San Fierro Rifa gang. Plaatje En dan de Triads waar we nog niet veel van weten , alleen dat die leider Wu Zi Mu heet Bewerkt: 9 september 2004 door The Godfather Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2004 De hele gang uitmoorden zou even realistisch zijn als alle voetgangers mollen Misschien als eindmissie, de 'big boss' van de Ballas afschieten? Zou heel goed kunnen, toch? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 1 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 september 2004 De hele gang uitmoorden zou even realistisch zijn als alle voetgangers mollen Misschien als eindmissie, de 'big boss' van de Ballas afschieten? Zou heel goed kunnen, toch? en dat iedereen je vriend wil zijn!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2004 Ik geloof dat de Los Santos Vargos redelijk neutraal zijn tegen The Orange Groove Family want hun hebben al hun eigen rivaal namelijk de Varrios Los Aztecas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ken-D Geplaatst: 2 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2004 Damn ik verlang nu al naar het spel. Ja ik denk ook wel dat de Los Santos Vargos neutraal bij je zijn. Ik hoop ook dat de Yakuza er is. Postaldude Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 2 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2004 Gelukkig duurt het maar nog heel even vorr dat hij uitkom (sterkte als je geen ps 2 hebt )maar in oktober komt hij uit volgens mij zal het heel rustig zijn als gta san andreas uit is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 3 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2004 De hele gang uitmoorden zou even realistisch zijn als alle voetgangers mollen Misschien als eindmissie, de 'big boss' van de Ballas afschieten? Zou heel goed kunnen, toch? en dat iedereen je vriend wil zijn!! ja dat snap ik wel dat jij dan denkt dat iedereen je vriend wil zijn maar als dat zo is is er eigenlijk helemaal niks meer in het spel snap je,en dan kunnen we dan net zo goed het spel weggooien!!!(niet dat ik ga doen want het spel is me heilig!) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 3 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2004 Er staat op de hoofdpagina van gtagames ook geruchten dat er 15 gangs zijn is gta san andreas lijkt mij wel leuk 15 verschillende gang auto´s en dat ze alle 15 andere wapens hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 3 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 september 2004 Er staat op de hoofdpagina van gtagames ook geruchten dat er 15 gangs zijn is gta san andreas lijkt mij wel leuk 15 verschillende gang auto´s en dat ze alle 15 andere wapens hebben Wauw :blink: :blink: , wel en heel verschil met VC: Daar had je de cubanen, haitianen, mafia,en die gasten die bij de Mall rondhangen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
loempiaman Geplaatst: 3 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2004 ooh die gaste bij de mall die moet ik niet, die hebben eens mijn hummer gestolen, dan jatten ze m en dan rijde ze m helemaal kapot en ik hoop echt dat de kkk erin zit, dan ga ik daar rond lopen tot ik de aandacht heb getrokken en dan haalt ie mijn M16 uit z'n onderbroek en knalt al die tafelkleedgasten kapot, maar dan vindt ik wel dat je dan geen politie krijgt of dat als zij op jou schieten de politie terug schiet anders is t zo oneerlijk, de politie moet altijd jou hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
East Coast Crip Geplaatst: 10 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2004 Khoop dat de crips en de bloodz erbij zitten. zalige filmkes van rellen da ge opt internet ervan vind. een van die negers gaat ff het zwaailicht af de flikkenwagen shotten. hilarisch Die gasten bij de mall lijken kei hard op een van die homo's van YMCA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.