Jump to content

Bendes

The Outlaw

Recommended Posts

• Reacties 91
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• liltuner

21

• The Outlaw

17

• The Godfather

11

• East Coast Crip

11

Even voor de goeie orde....hier een update

Je hebt je eigen Gang

The Orange Groove Family

gang kleur : groen

Afkomst : Afrikaans/Amerikaans

Leden : Sean "Sweet" Johnson (Leider), Melvin "Big Smoke" Harris, Lance "Ryder" Wilson, Mark "B-Dup" Wayne, Barry "Big Bear" Thorne.

Orange Groove Family

De vijandige gang

The Ballaz

gang kleur : paars

Afkomst : Afrikaans/Amerikaans

Leden : onbekend

Info : De Ballaz-gang is een van de grootste criminele organisatie in Los Santos.

Ze zijn er al sinds 1970 en aartsvijanden zijn tog wel de Orange Groove Family.

Ze zijn bijna overal bij betrokken : Verkrachtingen, vandalisme , drugsdealen, wapendealen, Ontaardingen, Cocaine deals noem het maar op.

The Ballaz

de Los Santos Vagos

gang kleur : geel

Afkomst : Spanje

Leden : onbekend

Info : Ze schijnen zeer gevaarlijk te zijn, en hebben een bloedhekel aan de Varrios Los Aztecas

Los Santos Vagos

Varrios Los Aztecas

gang kleur : Turquoise

Afkomst : Spanje

Leden : Onbekend

Info : Een gevaarlijke gang , ze zijn gestoord, geweldadig en trots. Ze zijn erg betrokken in wapens(dealen) en straat-geweld. Ze hebben al jarenlang ruzie met de Los Santos Vagos en ook andere Los santos gangs. Ook hebben ze een hekel aan de San Fierro Rifa gang.

Plaatje

En dan de Triads waar we nog niet veel van weten , alleen dat die leider Wu Zi Mu heet

Bewerkt: door The Godfather
Delen op andere websites

De hele gang uitmoorden zou even realistisch zijn als alle voetgangers mollen  :puh:

Misschien als eindmissie, de 'big boss' van de Ballas afschieten? Zou heel goed kunnen, toch?

en dat iedereen je vriend wil zijn!! :D

Delen op andere websites

De hele gang uitmoorden zou even realistisch zijn als alle voetgangers mollen  :puh:

Misschien als eindmissie, de 'big boss' van de Ballas afschieten? Zou heel goed kunnen, toch?

en dat iedereen je vriend wil zijn!! :D

ja dat snap ik wel dat jij dan denkt dat iedereen je vriend wil zijn maar als dat zo is is er eigenlijk helemaal niks meer in het spel snap je,en dan kunnen we dan net zo goed het spel weggooien!!!(niet dat ik ga doen want het spel is me heilig!)

Delen op andere websites

Er staat op de hoofdpagina van gtagames ook geruchten dat er 15 gangs zijn is gta san andreas lijkt mij wel leuk 15 verschillende gang auto´s en dat ze alle 15 andere wapens hebben

Wauw :blink: :blink: , wel en heel verschil met VC:

Daar had je de cubanen, haitianen, mafia,en die gasten die bij de Mall rondhangen

Delen op andere websites

ooh die gaste bij de mall die moet ik niet, die hebben eens mijn hummer gestolen, dan jatten ze m en dan rijde ze m helemaal kapot :(:(:(

en ik hoop echt dat de kkk erin zit, dan ga ik daar rond lopen tot ik de aandacht heb getrokken en dan haalt ie mijn M16 uit z'n onderbroek en knalt al die tafelkleedgasten kapot, maar dan vindt ik wel dat je dan geen politie krijgt of dat als zij op jou schieten de politie terug schiet anders is t zo oneerlijk, de politie moet altijd jou hebben

Delen op andere websites

Khoop dat de crips en de bloodz erbij zitten.

;) zalige filmkes van rellen da ge opt internet ervan vind. een van die negers gaat ff het zwaailicht af de flikkenwagen shotten. :D hilarisch

Die gasten bij de mall lijken kei hard op een van die homo's van YMCA :D

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...