liltuner Geplaatst: 10 september 2004 Rapport Geplaatst: 10 september 2004 hahahaha,ja hoor! ik wil echt het lieftst,euhm de ogf maar dan met binladen! Reageren
East Coast Crip Geplaatst: 10 september 2004 Rapport Geplaatst: 10 september 2004 Kmoet zeggen dat dieje zennen bandana ietske TE is haha GANGSTA Reageren
liltuner Geplaatst: 10 september 2004 Rapport Geplaatst: 10 september 2004 hahaha,welke gangs willen jullie? Reageren
The Outlaw Geplaatst: 11 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2004 hahaha,welke gangs willen jullie? De mafia bendes die rondrijden in LIncolns Mark V :lol: Ogf Ballas, en nog een bende, maar er zullen heel wat meer bendees komen metr elk hun kenmerken Reageren
liltuner Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Geplaatst: 11 september 2004 tja,ik hoop ok dat die gang van vercetty derin komt,die zijn zo onnozel Reageren
Melchior Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Geplaatst: 11 september 2004 hahaha,welke gangs willen jullie? De mafia bendes die rondrijden in LIncolns Mark V :lol: Ogf Ballas, en nog een bende, maar er zullen heel wat meer bendees komen metr elk hun kenmerken Romero weet natuurlijk al welke gang-car ik voortaan ga jatten! :lol: Reageren
killerbee Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Geplaatst: 11 september 2004 hahaha,welke gangs willen jullie? De mafia bendes die rondrijden in LIncolns Mark V :lol: Ogf Ballas, en nog een bende, maar er zullen heel wat meer bendees komen metr elk hun kenmerken Romero weet natuurlijk al welke gang-car ik voortaan ga jatten! :lol: iedereen op deze forum weet welke auto je gaat jatten denk ik Reageren
The Outlaw Geplaatst: 11 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2004 hahaha,welke gangs willen jullie? De mafia bendes die rondrijden in LIncolns Mark V :lol: Ogf Ballas, en nog een bende, maar er zullen heel wat meer bendees komen metr elk hun kenmerken Romero weet natuurlijk al welke gang-car ik voortaan ga jatten! :lol: hahahahhha :lol: :lol: :lol: , ja ik zou er maar een slot op zetten als ik die mensen van R* was :lol: :lol: :lol: , zie je Melchior in zijn Lincoln door heel SA scheuren met een tig ploitieauto's achter zich aan( LIncoln Mark V police car!!! :lol: ) Reageren
Melchior Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Geplaatst: 11 september 2004 Dat hou ik dan niet lang vol, als ik dan met een verbruik van 1 op 2 door de stad scheur moet ik snel naar de pomp om te tanken, en dan hebben ze me! :lol: (Voordat die tank vol is) :lol: Reageren
The Outlaw Geplaatst: 11 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2004 Dat hou ik dan niet lang vol, als ik dan met een verbruik van 1 op 2 door de stad scheur moet ik snel naar de pomp om te tanken, en dan hebben ze me! :lol: (Voordat die tank vol is) :lol: :lol: :lol: This is the Lincoln Police stop your engine :lol: :lol: Reageren
liltuner Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Geplaatst: 11 september 2004 ik wil een hele domme maar gevaarlijke gang die zomaar op je schiete Reageren
Q Dude Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Geplaatst: 11 september 2004 dat klinkt als een stel boere rednecks :lol: Reageren
Melchior Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Geplaatst: 11 september 2004 Ik dnek dat je die Rednecks eerder op het platteland zult vinden. Reageren
The Godfather Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Geplaatst: 11 september 2004 ik wil een hele domme maar gevaarlijke gang die zomaar op je schiete dan vind jij de Varrios Los Aztecas wel wat denk ik.....die zijn zeer gevaarlijk Reageren
liltuner Geplaatst: 13 september 2004 Rapport Geplaatst: 13 september 2004 mooi die ga ik uitgdagen!!! kijken wat er gebeurt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.