The Outlaw Geplaatst: 13 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 september 2004 mooi die ga ik uitgdagen!!! kijken wat er gebeurt je zult het dan niet meer navertellen waarschijnlijk :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 13 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2004 misschien kan je dan wel de leukste bendes opbellen,dat ze komen en dan leef ik nog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 13 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 september 2004 misschien kan je dan wel de leukste bendes opbellen,dat ze komen en dan leef ik nog heb jij geluk , maar ben benieuwd hoe dat eigenlijk in zijn werk gaat, spioneren en zo, en dus ook hulp vragen aan de andere gangs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 13 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2004 Ik zat vandaag ff op mijn werk een bladje te lezen en daar stond ook een artikel in over bendes in LA. Hier in las ik dat de Varrios Los Aztecas echt bestaan. Best cool dat R* dat in GTA:SA stopt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 13 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2004 ik zag een maandje terug op de EO (JA DE EO JA ) een docu over straatbendes in Columbia (dacht ik) het ging over de bende 18....iedereen heeft meer dan 18 tattoo's op zijn lichaam....als je in die bende wilt komen....word je 18 seconden bruut in elkaar geslagen....je komt alleen op straat na 18:00 (dan word het donker) je moet minstens 18 mensen gewond maken....anders word je vermoord door de baas......wie heeft dit ook gezien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 13 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2004 Ik niet.... Maar het klinkt bruut... :mellow: Wie wil er nou bij zo'n ''eng zooitje ongeregeld'' horen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 13 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2004 Maar het klinkt bruut... ja haha weet ik .....maar dat valt tegen....al die bende leden kijken allemaal in die camera alsof ze elke moment die camera-man gaan vermoorden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 13 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2004 Dat alleen zou voor mij een reden zijn om niet die gasten te filmen als cameraman... ''Creepy''. :mellow: :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 13 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2004 ja misschien zijn hun hetzelfde als de lossantos aztekas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 14 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 september 2004 ja misschien zijn hun hetzelfde als de lossantos aztekas of een tikkeltje erger, dan is het al helemaal leuk,moet je je eens indenken wat er zou kunnen gebeuren :lol: :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
East Coast Crip Geplaatst: 15 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2004 Kheb documentaire gezien van dat er om de minuut nen auto word gecarjackt in Kaapstad in Zuid-Afrika --> Ons groot voorbeeld Was wel lachen stapt zo vier man met machinegeweer in taxi en die cameraman zat te knikken op zen knieen. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 15 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 september 2004 Kheb documentaire gezien van dat er om de minuut nen auto word gecarjackt in Kaapstad in Zuid-Afrika --> Ons groot voorbeeld Was wel lachen stapt zo vier man met machinegeweer in taxi en die cameraman zat te knikken op zen knieen. :lol: tja ligt eraan wat voor een auto het was, toyota, mercedes, zie er wel vaak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 15 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2004 ja,misschien trappen de rednecks je wel van je fiets af Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
East Coast Crip Geplaatst: 15 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2004 Kan goed zijn. Klees juist in nieuwe PS2 magazine dat die boeren echte rednecks zijn die dikwijls dronken zijn en dan best wel grappige dingen doen. maar er sta ook dat ge ze ni moogt onderschatten. hehe volgens mij is er ene van zen fietske geschopt haha. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 15 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 september 2004 Kan goed zijn. Klees juist in nieuwe PS2 magazine dat die boeren echte rednecks zijn die dikwijls dronken zijn en dan best wel grappige dingen doen. maar er sta ook dat ge ze ni moogt onderschatten. hehe volgens mij is er ene van zen fietske geschopt haha. :lol: daarom lijkt het mij ook verstandig dat ik de auto neem naar het platteland Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.