Jump to content

Cheats gebruiken

Recommended Posts

Geplaatst:

Ja hoor, je mag t/m 499 keer cheaten dan kun je nog 100% halen. Als je de "Riot-Cheat" gebruikt hebt dan kun je hem niet halen, want bij de missie Madd Dogg spring hij veelste vroeg en kun je hem nooit opvangen en de missie nooit halen.

Dus je mag niet meer dan 500 keer cheaten om anders kan je niet 100% halen, heb ik gelezen. Met 1 cheat kan je het spel nog heel gemakkelijk uitspelen, zonder cheats is natuurlijk het leukst (is mijn mening).

Veel succes verder, Ruurd31.. :'D

Geplaatst: (bewerkt)
wat is die riot cheat precies?

Dit is de Riot-Cheat: STATEOFEMERGENCY.

Het effect is weet ik niet, omdat ik hem nog nooit gebruikt heb! Je kan hem gebruiken om te testen wat het is, maar sla het spel niet op. Je kan dan geen 100% meer halen.

We moeten wel ontopic blijven hé :puh: .

Ruurd31.. :*D

@Generaal Lee: Mijn vriend heeft alle missies en submissies gedaan en kan geen 100% halen, terwijl hij 600 keer gecheat heeft!

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Het licht eraan welke cheats je gebruikt. Verschillende cheats maken niets uit maar er zijn ook(riot) die er voor zorgen dat je 100% niet meer kan halen.

Ikkes

Geplaatst:

Jip,want als je de Riot hebt ingegeven en je doet de missie ''maddog'' dan springt hij te vroeg af het dak,nog voor dat je de auto kan halen.

Geplaatst:
wat is dan die roit cheat voor de ps2?

De riotcheat voor de Pc heet:STATEOFEMERGENCY.

De riot cheat voor Ps2 heet:Down, Left, Up, Left, X, R2, R1, L2, L1

De riot cheat voor de Xbox heet:Down, Left, Up, Left, A, Black, Right Trigger, White, Left Trigger

Als je meer wilt weten over cheats, kijk dan op deze Site.

Waarschuwing: Je moet nooit opslaan als je de riot cheat gebruikt hebt.

want anders kan je de missie Maddog niet meer halen Etc..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...