Jump to content

hmmm , ik vraag me af

Recommended Posts

Geplaatst:

ik vraag me een paar dingen af... (over vice modding)

-als het mogelijk is om een online patch af te halen zodat je eender welk gemodde gta vice city hebt (je eigen creatie) online/lan word

-als die online patch niet gaat , bestaat er dan mss een lan patch ???

-zou het mogelijk zijn om een fps mode in de scm'en zodat je buiten 3rd ook 1st person view hebt (on foot)

-is het mogelijk om gta vice zo te modden zodat de caracter ook kan zwemmen ?

ik hoop dat mijn vragen worden beantwoord , ik vraag het me al een tydje af :)

Geplaatst:
-zou het mogelijk zijn om een fps mode in de scm'en zodat je buiten 3rd ook 1st person view hebt (on foot)

-is het mogelijk om gta vice zo te modden zodat de caracter ook kan zwemmen ?

Eerste: Nee, ik denk het niet, waarschijnlijk zal dat hard coded zijn zodat je er niet bij kan. (maar dat denk ik)

Tweede: Ja, hier is ergens een mod voor, overigens kan je gewoon de code seaways gebruiken en dan met een auto over de zee ''varen''.

Geplaatst:
Eerste: Nee, ik denk het niet, waarschijnlijk zal dat hard coded zijn zodat je er niet bij kan. (maar dat denk ik)

Tweede: Ja, hier is ergens een mod voor, overigens kan je gewoon de code seaways gebruiken en dan met een auto over de zee ''varen''.

@1, je , maar er zijn toch 3 3rd person vieuws , als je nu de verste verandert , zou toch moeten lukken , niet? bij auto's is er al een mod zodat je 1st person drive hebt ,dat is leuk , maar het zou leuker zijn als het ook 1st person vieuw had on foot

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...