Cpt.Pinguin Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Dit topic is Om Voor elke package iets te vragen ( als je niet kan vinden ) in plaats van dat er straks 100 package topics zijn voor elk pakje Iedereen kent de Beloningen Al wel, Maar voor de zekerheid: Met dank aan W3sl3y Voor zijn Package beloningen topic ( verkorte versie van zijn lijst ) Beloningen: 10 Hidden Packages: Pistool bij Savehuis. 20 Hidden Packages: Shotgun bij Savehuis. 30 Hidden Packages: Armour bij Savehuis. 40 Hidden Packages: MP5 bij Savehuis. 50 Hidden Packages: Python bij Savehuis. 60 Hidden Packages: M4 bij Savehuis. 70 Hidden Packages: Sniper bij Savehuis. 80 Hidden Packages: Flammenwerper bij Savehuis. 90 Hidden Packages: Raketwerper bij Savehuis. 100 Hidden Packages: $50.000 dollar. Ik heb de Package Map op gtagames op imageshack gezet zodat hij wat kleiner is, hij BLIJFT van de maker klik om groot te maken Omdat de map niet erg duidelijk is mag je hier je vragen stellen. bijvoorbeeld: waar ligt die package precies, of hoe kom je bij die package? Regels: 1. Geef geen foute lokaties om mensen te pesten, als het per ongeluk verkeerd is kan dat wel vergeven worden uiteraard. 2. Blijf ontoppic! Reageren
Dizzee Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 (bewerkt) Dit hoort eerder in General. Dus bij deze Moved. EDIT: een echte zij-missie zou ik het niet noemen. Bewerkt: 7 december 2005 door Dizzee Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 7 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2005 (bewerkt) nou hidden packages zijn ook een soort zijmissie omdat je het nodig hebt voor 100%, maar als jij het zo beter vind zou ik dat ook maar vinden edit: dizzee noem het maar wat je wilt;) Bewerkt: 9 december 2005 door Cpt.Pinguin Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.