Grove St. Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 (bewerkt) He ik heb al in de tut. gekeken, maar voor de zekerheid: -Kan iemand me helpen om ze erin te zetten ( stap voor Stap ) zodat ik niks mol. en goede back-ups maak? - ik heb een imgtool 2.0 ( 1.3 wilde niet voor me werken ) Wie dat wil PM me even of schrijf een bericht hieronder Greets Grove St. Bewerkt: 7 december 2005 door Grove St. Reageren
killerfist Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 lees deze tut gewoon goed door stap voor stap en het zal wel lukken toturial Reageren
Grove St. Geplaatst: 7 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2005 lees deze tut gewoon goed door stap voor stap en het zal wel lukken toturial Oke, heb ik al 1000x gedaan, maar wat is eigenlijk een backup maken. Is dat 1 van de dingen die in de tut staat dat je dat moet doen? of moet je dat daarna nog doen? Reageren
gangster28 Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Een backup is een kopie van het orginele wat als het fout is gegaan dat je het terug kan zetten en het weer werkt. Reageren
Grove St. Geplaatst: 7 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Een backup is een kopie van het orginele wat als het fout is gegaan dat je het terug kan zetten en het weer werkt. En dat doe je door middel ook de tut te volgen (Sroll naar boven) Of moet je het dan nog doen? Nog 1 vraag: als je het bestandje gta3 opend dan moet je bijv. skimmer veranderen. Is dat een voertiug. Als dat zo is moet je dan uit die lijst een voertuig halen en het veranderen? Reageren
killerfist Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 als jij een auto van internet hebt gedownload staat meestal die naam van de auto die je het beste daarvoor in de plaats kan zetten Reageren
Grove St. Geplaatst: 7 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2005 als jij een auto van internet hebt gedownload staat meestal die naam van de auto die je het beste daarvoor in de plaats kan zetten oh ik snap hem! thnx Reageren
Matiscus Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Oke, 1- Open gta3.img met IMG_TOOL_2.0 zoek het bestand dat je wel vervangen. Ik neem als voorbeeld de admiral. zoek de orginele admiral.dff en admiral.txd extract die ergens. 2- Vervang dan gewoon de bestanden in de gta3.img met de gedownloade auto, in mijn geval is dit dan de admiral. En lees de readme voor nog instellingen. Reageren
Grove St. Geplaatst: 8 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Oke, 1- Open gta3.img met IMG_TOOL_2.0 zoek het bestand dat je wel vervangen. Ik neem als voorbeeld de admiral. zoek de orginele admiral.dff en admiral.txd extract die ergens. 2- Vervang dan gewoon de bestanden in de gta3.img met de gedownloade auto, in mijn geval is dit dan de admiral. En lees de readme voor nog instellingen. Bedankt, maar dit heb ik al gelezen in de tut. Maar alsnog bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.