Jump to content

Help me

Recommended Posts

Geplaatst:
Hallo

ik was aant surfen ik ga naar de destop

en ik zie dit :

http://img226.imageshack.us/my.php?image=suck0cp.jpg

help ons plzzz

:?

Het kan volgens mij niet dat windows dit heeft gedaan, je hebt het of zelf gedaan of iemand anders. Maar het is volgens mij echt onmogelijk dat windows zoiets ingebouwt heeft. Gewoon je background vervangen (en misschien scannen op spyware. :puh: )

Geplaatst:

Het is de schuld van spyware. Dat is het teken dat je pc overspoelt is van spyware. Heb je als je op het internet gaat, ook allemaal pop-ups met "free spyware scan"? Want dat is echt een teken!

Geplaatst:

Je kan eens proberen een virus scanner over je computer te halen en ook een Anti spyware programma.

Als het dan niet weggaat moet je een paar andere proberen ze doen allemaal namenlijk het net iets anders.

Veel succes ermee :klap:

Geplaatst:

Ik heb ak gesnant met

AVG 7.1

NORTON ATIVRUS 2004

Hitman pro niet ga ik vanavond doen

ik kan het breublad niet verandern

....

Geplaatst:

Nou, een PC scannen met anti-virussoftware is leuk, maar helpt natuurlijk niet echt. Spyware is immers geen virus in de zin van het woord (al is het net zo irritant). Zoals Ikkes al aangeeft is een anti-spyware programma draaien een goede optie (je kan deze van het internet afhalen) of anders de pop-ups voor lief nemen. Behalve irritant zijn doet het namelijk verder niet zoveel. Mijn tactiek is altijd: beginnen met een schone PC, lekker computeren en na een maand of 2/3 weer een complete format doen. Is alles weer lekker opgeruimd.

Geplaatst:

Beste optie is om een browser te gebruiker, die er ceel minder gevoelig voor is,

FireFox bijvoorbeeld.

Ik gebruik die, en heb daarnaast nog "Microsoft anti-spyware" (beta-versie gratis verkrijgbaar bij MS) draaien.

Ik heb zelden tot nooit last van lastige pop-up screens of andere spyware rommel.

Geplaatst:

Je mag het sluiten :slotje:

Bedankt voor de hulp :)

Ik heb met adware geshant

spybot

da programmatje van mic

en dan virus scan

Nog eens bedabkt :):)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...