Slimm Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 (bewerkt) Het was een mooie dag in San Andreas, ik reed gewoon door Los Santos toen opgeven moment een auto tegen me opreed.. Niet raars, dat gebeurt wel vaker in SA, toen hij na 30 seconde nog steeds fanatiek aan het botsen was begon ik het vreemd te vinden, waarna ik meteen Fraps aan het werk heb gezet! Ik gasde dus echt niet, alleen stuurde ik! Let goed op als ik bots, of hij, dat hij daarna meteen weer naar me toe gaat Hebben jullie zoiets wel eens gehad? Ik wist niet zeker waar ik het moest posten, hier, of in SA Media, move als het nodig is http://rapidshare.de/files/8776305/Bumperklever.wmv.html Slimm Topic Moved naar Media. Bewerkt: 7 december 2005 door .Levi. Reageren
RTS Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Volgens mij vrij normaal hoor . Al redelijk vaak gehad, auto's die tegen jou oprijden of andersom en daarna je beginnen te "stalken". Reageren
.Levi. Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Haha echte lol Slimm, je had er eigenlijk op het laatst moeten uit springen zodat die bumperklever er nog achteraan ging rijden, en dat hij dan ook mee ontploft! Dit is gewoon een gekke bug. Tijdens het spel of toen hij tegen je aan botste ging er iets mis, en bleef hij haken of werd hij richting jou auto toe getrokken. @RTS Ik heb nog nooit gehad dat je met zulke scherpen bochten en hoe hard Slimm ook rijd, dat ze dan nog achter je aan zitten. Slimm stopte zelfs even en die freak kwam weer achter hem aan. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 (bewerkt) Ik heb daar ook wel eens last van. Ze zijn irritant en beuken je zo van een berg af, op den duur explodeer je auto ook wel. Zoals in je filmpje, het is zeker geen bug. Als die mensen uitstappen hebben ze meestal ook een wapen of een handgun bij zich. Wil je van ze afkomen tijdens het rijden? Als je heel hard vooruit rijdt, en je remt ineens dan beukt de bumperklever tegen jou aan. Boem , daarna stopt hij met kleven. Grappig filmpje Slimm. Ruurd31.. Edit: Ohja, als je tijdens het rijden uitspringt, en je dan blijft de agressieve bestuurder gewoon doorbeuken. Bewerkt: 7 december 2005 door Ruurd31 Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Ik denk dat het komt omdat je op die gast hebt geschoten ofzo, dan worden ze wel eens agressief. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 alle taxis hebben dat ... ook al bots je maar heel zacht dan blijven ze kleven ! @ GL Slimm zei toch dat hij Rustig aan het rijden was !! Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Hahaha.... Erg leuk filmpje Leon. Die auto bleef maar achter je aanrijden. Ik heb dit zelf nog nooit gehad. Dit is de eerste keer dat ik het zie. Reageren
Dynamic Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Dat is een Fout van R* denk ik heel irritant ik heb het heel vaak ik race ook altijd door de hele staat met pliessies en klevers aleen wel irritant ik ga altijd stunten over het water met de auto of je rijd het water in dan volgen ze je alemaal Have Fun verder GIO Reageren
BadGuy Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Bij mij doen ze dat volgens mij als ik ze eerst bots. Dan lijkt het alsof ze jou terug willen pakken. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Weet je hoe dat komt? Als je ze ook maar een beedje aantikt met je wagen dan flippen ze. Ze gaan dan de heletijd tegen jouw auto aanbotsen. Als jij je auto dan in de plomp rijd rijd hij mee. Er zijn dus maar een paar manieren om van ze af te komen. 1: drive by shooting,als hij begint te branden plank gas. 2: in het water met je eigen auto en zijn auto(je verliest je eigen wagen). 3: zo hard mogelijk op het water af rijden en net voor het einde stoppen of slippen hij gaat dan gegarandeert het water in (je verliest je eigen wagen). 4: van een berg af vliegen met je wagen (mouint chillard). 5:je wagen tegen andere wagens voorwerpen aanbotsen en in de vik laten gaan boem zijn wagen weg(je verliest je eigen wagen) 6:garage savehouse, zet hem in de garage als de tegenstanders zijn wagen ook mooi is probeer die erbij te doen en ga dan ff saven of teminste je huis in doe 2,3 en 5 niet met een mooie getunde wagen 1 ook niet als je geen plank gas wilt geven en 4 is gevaarlijk met een getunde bak 6 kan je het beste doen als je diet in de desert zit dan moet je zo geveerlijk lang over al die heuvels naar vliegveldje woestijn of zelf zog veder naar sf of ls of naar lv dat lichteran waar je bent ook als je veelg geld hebt kan je gewoon je getunde wagen vernietigen je hebt toch geld en dat verdien je zo weer terug met gokken en anedere dingen nouw toi toi toi Reageren
Velaro Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Je kan ook heel hard een bocht pakken of je volledig omdraaien en dan wegrijden Reageren
eXperion Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Ik heb het echt naulijks gehad, maar nu ik er over denk... ik wil makelijk en snel dat er een auto achter mij aankomt , heeft iemand een mod daarvoor ? Reageren
Shorty_D Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 We hebben soms een iets te kort lontje in dit landje. Reageren
ikt Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 op de lv snelweg kun je goed spookrijden, ontwijk de andere auto's, stap uit en schiet die vent overhoop Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 Dit doen ze ook als je een beetje opvalt, bijvoorbeeld met een bazooka alles kapot maken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.