mark88 Geplaatst: 8 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2004 hallo, ik heb sinds 2 dagen gta vc (daarvoor ook nooit gta gespeeld) ik vindt het een erg goed spel, maar ik vraag me af of je ook kan zien op hoeveel procent je zit wat betreft het aantal misses enz. dat je hebt uitgevoerd. want dan heb je wat overzicht he? maar ik zal nu pas op ongeveer 3% zitten ofzo, ben nu bezig met demolition man, gonzalez vermoorden. maar weet iemand dit of is dit uberhaubt niet? mvg, mark Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 9 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2004 Ik weet niet of je dit bedoeld ,maar als je aanhet spelen bent, druk dan op escape om het menu te zien en klik dan op "stats" en daar staat dan ergens hoeveel procent jehet heb uitgespeeld :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 9 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2004 Ik weet niet of je dit bedoeld ,maar als je aanhet spelen bent, druk dan op escape om het menu te zien en klik dan op "stats" en daar staat dan ergens hoeveel procent jehet heb uitgespeeld :ph34r: , maar dan zit bekant 2 uur te wachten voordat het komt bij GTA3 zie je dat meteen, Tja en 2 uur lang naar een schermpie staren.... :blink: :blink: :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Woetre Geplaatst: 9 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2004 Je moet niet meteen 2 uur te w8en je kan ook gewoon de pijltjes naar boven en naar beneden gebruiken Ik geloof dat je direct naar boven moet als je je percentage wilt weten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mark88 Geplaatst: 10 januari 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2004 oke, bedankt, t is gelukt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.