marijntje Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Wanneer kan ik die autogarage kopen in die stad linksboven kopen? Reageren
Upstream Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Staat in de FAQ Wanneer kan ik die winkel tegenover je garage in SF kopen??Deze "Showroom" heet Wang Cars, hier krijg je later ook nog is enkele missies. Om het te kunnen kopen, moet je alle missie van SF hebben gedaan + de Driving School. Nu kan je het kopen voor $80.000, je unlockt 4 missies. Missies: - Zeroing In - Test Drive - Custums Fast Track - Puncture Wounds Reageren
gta mega fan Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 bedoel je wangcars zo ja die kan je kopen als je de autoschool klaar hebt bedoel je die andere waar je missies voor moet doen die krijg bij een missie ik weet niet meer welke maar het is best wel vroeg in het spel greetzzz gta mega fan Reageren
marijntje Geplaatst: 7 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Okee, bedankt! het is al gelukt, ik moest nog de drivingschool nog afmaken! Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Zo zie je maar weer dat er heel veel informatie op WikiGTA te vinden is. Keken er maar meer leden in denk ik soms. Maar we hebben er weer een gelukkig lid bij, genaamt: marijntje Reageren
gta mega fan Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 Okee, bedankt! het is al gelukt, ik moest nog de drivingschool nog afmaken!graag gedaan marijnte Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.