-Niels- Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Sorry...dat ik zoveel topics open. Maar ik zit weer met een brandende vraag. Wij hebben een gezinscomputer. Als je de computer opstart, ziet hij allemaal namen: Waaronder de naam: Niels Dan ga ik naar mijn eigen bureaublad. Ik wil graag al die accounts weghebben, en direct als je hem opstart dat hij naar mijn vaders bureaublad gaat. Dit omdat hij dan ietwat sneller word. Maar ik snap echt niet hoe dat moet. Weet één van jullie dat? Heeft iemand dit eerder gedaan? Please plaats het hier, alvast bedankt voor alle hulp! Reageren
Matiscus Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Dat kan je, Als je alle accounts delete. Of je vader zijn account als hoofd instelt. Reageren
-Roy- Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Ga naar het configuratiescherm-->gebruikersaccounts. Daar zie je al de accounts. Als je er een wilt verwijderen klik je op de account en dan helemaal onderaan "verwijderen". Nu verdwijnt dat account. Je verwijderd alle account behalve die van je vader. Nu gaat hij hier direct naar toe. Althans dat hoop ik. (Je moet wel een account hebben met beheerders rechten om dit te doen) Reageren
gangster28 Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Pas wel op met bestanden die op jou acount staan want als je je acount verwijderd dan gaan die bestanden verloren. Reageren
-Niels- Geplaatst: 7 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Ja...maar als ik al die dingen verwijder. En die van mijn vader laat staan, dan zou ik daar dan nog wel op moeten klikken? @Gangster, daar vraagt hij ook nog om, of je die bestanden wil opslaan! Reageren
Matiscus Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Bij mij is nu 1 user account, en ik moet er ook op nog opklikken. Reageren
-Niels- Geplaatst: 7 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Bij mij is nu 1 user account, en ik moet er ook op nog opklikken. Ja, en dat wil ik niet. Bij mij moet hij dan direct naar het bureaublad gaan! Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Dat is volgens mij niet mogelijk, je moet namelijk minstens 1 account hebben, dan pas kom je in het bureaublad. Reageren
-Niels- Geplaatst: 7 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2005 (bewerkt) T'is me gelukt... Voor diegene die het ook willen weten. Verwijder alle accounts, behalve de account waar je direct naar toe wilt met het opstarten! Geef die account natuurlijk ook alle rechten. Daarna naar: De manier waarop gebruikers zich aan- en afmelden wijzigen. En dan: Het welkomsvenster gebruiken...wegvinken. Opties toepassen! Opnieuw opstarten en klaar is kees! Bewerkt: 7 december 2005 door -Niels- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.