Jump to content

Peter Jacksons King Kong

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik wil die film echt zeker zien...

die film bestaat ongeveer al 70 jaar :klap:

en ze hebbe de film even vernieuwd met allerlei special effects..

want eerst was het gewoon een pop die de film speelde :*D

Bewerkt: door Pimp_Killer
Geplaatst:

Ik ben op 2e kerstdag naar deze film geweest. En het was zeker de moeite waard, alleen voor de mensen die het spel gespeelt hebben, verwacht niet dat het spel gelijk is aan de film.

Want dat is helaas niet zo, natuurlijk zitten er wel herkenbare dingen in. Maar het is niet hetzelfde als het spel.

Geplaatst:
Ik ben op 2e kerstdag naar deze film geweest. En het was zeker de moeite waard, alleen voor de mensen die het spel gespeelt hebben, verwacht niet dat het spel gelijk is aan de film.

Want dat is helaas niet zo, natuurlijk zitten er wel herkenbare dingen in. Maar het is niet hetzelfde als het spel.

Nu word ik wel een beetje nieuwschierig Richard.

Kun jij mij dan vertellen wat het verschil is tussen het spel en de film?

Ik ben wel benieuwt want ik heb namelijk het spel gespeeld.

Geplaatst:

Nu word ik wel een beetje nieuwschierig Richard.

Kun jij mij dan vertellen wat het verschil is tussen het spel en de film?

Ik ben wel benieuwt want ik heb namelijk het spel gespeeld.

Nou, in het spel ben je maar met 4 man ofzo, in de film zijn ze zowat met een heel leger.

Die langnekken zeg maar, die op hol slaan, die komen wel in de film voor. Maar anders dan in het spel.

In het spel, moet je op een gegeven ogenblik op een vlot. (met twee rexen) Dat gebeurt dus helemaal niet in de film.

In het spel, kom je die mensen die op het eiland wonen, vaak tegen. In de film zie je ze maar één keer.

Ik vond opzich dat hele stuk dat ze op skull-eiland zijn, heel kort. Ik had het veel langer verwacht.

In het spel komt Kong en die gooit een boomstam om, dat is in de film al heel snel.

Er is in de film maar één gevecht met die rexen, in het spel kom je ze zowat om het level tegen.

In het spel, duurt het vrij lang voordat Jack eindelijk in de schuilplaats van Kong komt. In de film is dat meteen na die boomstam toestant.

Eigenlijk vind ik het spel beter dan de film. Maar de film heeft wel iets wat het spel weer niet heeft. Humor, er zit ook best wel veel humor in de film. Iets wat ik iig niet tijdens het spel ben tegen gekomen.

Maar nog even over die rexen, in het spel doen ze daar zoveel mee. En ze komen best vaak voor. In de fim, krijg je er 3. Alle drie in één keer. En binnen 10 min. in het zelfde shot zijn ze dood. En komt er verder ook geen rex meer in voor.

Dat soort dingetjes. Maar evengoed vind ik het nog steeds een hele leuke/goeie film. Maar denk tijdens het kijken niet te veel aan het spel.

Geplaatst:

Ik heb deze flim vorige week zaterdag gezien in de bioscoop. Ik zal jullie zeggen dat qua special effects de beste film is. De actie in de film is zeer goed. Ik zou jullie deze film zeker aanraden om te bekijken. Hij duurt wel 170 minuten. Wel veel tijd over hebben

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb hem ook gezien eergisteren, prachtige film, vooral op het laatst, met die vrouw en King Kong.

Hij duurt inderdaad erg lang, maar het is de moeite zeker waard

Geplaatst:

ik heb hem ook al gezien je schrikt bijna elke minuut wel

als ik jullie was zou ik hem heel graag zien

hij is echt heel erg mooier dan die oude king kong ookal was die echt heel dom en volgens mij zwart/wit

Geplaatst:

Ik heb de film ook gezien.

Het spijt me, maar zo vaak schrok ik echt niet. Ik vond het een geweldige film (188 minuten) en het is zeker de moeite waard (€9.50).

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb hem in de kerstvakantie gezien, ik vind het een hele goede film maar hij duurt net iets te lang,

vooral het einde (hij duurt 3 uur)

EDIT : ik had niet gezien dat Arjen al had gepost dat hij 188 minuten duurt, €9.50 ? bedoel je je ticketje voor de cinema

Bewerkt: door Tim Van Vynckt
Geplaatst:

Ik heb gehoord van m'n matti's dat de film erg tegen viel. Het lijkt mij eigenlijk ook wel een best domme film met een aap in de hoofdrol die in NY beland en op een vrouw wordt verliefd. Hopelijk is de film beter dan die uit 1930...

Geplaatst:

Het einde trekt een beetje op Jurusic park he, daar komt die t-rex ook in een stad en verwoets de hele stad

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb gisteren de film thuis in mijn kamer gekeken.

Ik vond het een mooie film.

Maar het einde vond ik wel zielig , dat Kong dood ging.

Als ik een cijfer voor deze film moest geven gaf ik een 8,5. :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...