Jump to content

brass knuckles

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey mensen, weet iemand toevallig hoe je van je Brass knuckles af ken komen?? ik heb ze nu, maar ik hoef ze eigenlijk niet meer... Is er een mogelijkheid dat je ze kwijtraakt??

Ohja, als ik dood ga dan behoud ik al mijn wapens gewoon, dit komt dacht ik doordat ik een bepaalde vriendin heb ofzo, dat weet ik niet precies,maar hierdoor raak ik helaas m'n brass knuckles niet kwijt :?

alvast bedankt.. groetjes

Geplaatst: (bewerkt)
Heey mensen, weet iemand toevallig hoe je van je Brass knuckles af ken komen?? ik heb ze nu, maar ik hoef ze eigenlijk niet meer... Is er een mogelijkheid dat je ze kwijtraakt??

Ohja, als ik dood ga dan behoud ik al mijn wapens gewoon, dit komt dacht ik doordat ik een bepaalde vriendin heb ofzo, dat weet ik niet precies,maar hierdoor raak ik helaas m'n brass knuckles niet kwijt :?

alvast bedankt.. groetjes

Hey NiPer! :cya:

Laat je arresteren, als je ook die vriendin hebt is het voor zover ik weet helaas niet mogelijk om er vanaf te komen. :N

Over cheats en mods weet ik niks, dus misschien kan het op die manier. :puh:

Bewerkt: door jowx

In dat geval kan het nog op 2 manieren: 1) laat je oppakken door de politie. Dan raak je al je wapens kwijt. Maar ook daarvoor zou je een vriendin kunnen hebben, waardoor dat misschien niet lukt. 2) zoek een wapen wat hetzelfde 'slot' gebruikt als de brass knuckles. Bijvoorbeeld een mes. Wissel als je voor het mes staat met TAB (PC-versie) van wapen en klaar ben je. Succes verder! :cya:

Bewerkt: door GTA-Sheep
Geplaatst:

Spijtig genoeg werkt dit niet Sheep. ;)

Het mes is een melee weapon en dit zit op een ander slot dan de vuist en de brass knuckle.

Als je beide vriendinnen hebt, die je je wapens laten houden, is er spijtig genoeg geen manier om die brass knuckle kwijt te raken. :N

Hoewel, ik heb ooit gehad dat ik opeens een wapen niet meer had na een missie. Speel gewoon verder en je zal er vanzelf wel eens vanaf geraken. ;)

Ook zijn er missies waar ze je wapens allemaal afpakken, bv de missie The da nang tang

Dit is volgens mij dus de enige mogelijkheid nog om de brass knuckle kwijt te raken.

Trouwens, zo hinderlijk is dat wapen toch niet? Ik snap niet waarom mensen daar vanaf willen. Het is in iedergeval 'effectiever' dan de gewone vuist. ;)

Als je eenmaal die Brass knuckles hebt, kun je er alleen van afkomen zoals de heren hiervoor al zeiden (laat je arresteren of je zelf dood gaan). Als je de vriendinnen hebt, dat je de wapens bij dood of arrestatie niet verliest kun kun je er dus nooit meer vanaf komen. Tenzij je ze vermoord maar dat wil je ook niet, lijkt mij.

Ruurd31.. :*D

Edit: Howw.. Dizzee was me net voor, ik typ te langzaam zoals gewoonlijk :( Eigenlijk vertelt hij hetzelfde!

@ BigG: Ik was al bezig, maar pakte wat drinken (echt waar :puh: )

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:
Als je eenmaal die Brass knuckles hebt, kun je er alleen van afkomen zoals de heren hiervoor al zeiden (laat je arresteren of je zelf dood gaan). Als je de vriendinnen hebt, dat je de wapens bij dood op arrestatie niet verliest kunt. Als je die vriendinnen dus hebt, kan je er dus nooit meer vanaf komen. Tenzij je ze vermoord maar dat wil je ook niet, lijkt mij.

Ruurd31.. :*D

Zeg je nou niet precies hetzelfde alleen dan met andere woorden?

Mischien is het een idee om een mod te maken zodat je met 1 knop al je wapens kwijt raakt, maar ik snap zelf ook niet dat ze ervan af willen, er zitten volgens mij geen minpunten aan.

Geplaatst:

Waarom denk je dat? Vriendinnen zijn niet nodig hoor voor de 100%. Die mag je gerust doden.

Btw, dat eerste plan moet zeker lukken. Wat basketballen ermee te maken heeft. :bonk:

Ik sluit niets uit natuurlijk :puh:

@ bigG, sja ik heb een savegame van 100% zonder één enkele vriendin, behalve millie en Denise heb ik er daar ook geen gehad. 100% zeker dat je vriendinnen niet nodig zijn. ;)

Geplaatst:

Basketballen heeft ermee te maken dat je je handen vrij moet hebben en dat hij daardoor de brass knuckles verwijdert.

Over de vriendinnen: weet ik veel, letterlijk iedereen behalve jij zegt dat je je vriendinnen niet moet vermoorden omdat je anders geen 100% meer kan halen.

Nou, om even de verwarring compleet te maken.

In de post boven de laatste van bigG schreef ik dat volgens een amerikaanse site er nog twee plannen zouden kunnen zijn om de Brass Knuckles kwijt te raken. Plan 1: doodt één van je vriendinnen gewoon, waardoor de voordelen wegvallen. Plan 2: ga basketballen. Geen idee of het werkt, ik meldt het maar even.

Omdat bigG terugschreef dat je dan geen 100% meer kan halen dacht ik: tsja, ook gelijk ik ben lekker bezig vandaag. Post uit wanhoop gewoon verwijderd. Maar aangezien je inderdaad gewoon 100% kan halen zonder vriendinnen en anders dit topic een beetje vreemd eruit begint te zien typ ik dit maar weer opnieuw. Helaas onder de posts van Dizzee en bigG nu. Sorry voor de verwarring (een eventueel ten onrechte gemaakte postcount mag afgetrokken worden)

@bigG--> nou, a) delete ik niet "de hele tijd mijn posts". Alleen deze dus en meer uit woede tegen mezelf als om wat anders, b) ik meldt zelf dat ik dat deed en dat mijn postcount aangepast mag worden en c) mijn postaantal doet me echt niets hoor

Bewerkt: door GTA-Sheep
Geplaatst:

Heey jonges,

Ik heb idd allebei de vriendinne, dus dat zal helaas niet gaan werken.. en ik heb voor de rest al vrijwel alle missies die je kan doen gedaan, inclusief alle side missions.. dus dat ze daar me wapens afpakke ken ook nie.. ohja, ik wil er eigenlijk vanaf omdat ik het er niet heel erg mooi uit vind zien, het wapen zit niet erg mooi om de vingers vind ik en af en toe lijkt t wel alsof het in de hand zit zegmaar.. dusja :puh: maar goed, in ieder geval erg bedankt voor al die reacties, en ik zal dat basketballe ook wel ff probere, denk eerlijk gezegd eignlijk niet dat het werkt, maar ik zal het uiterard wel ff probere:P

nogmaals bedankt,

groetjes NiPer

Geplaatst:

Das lekker aardig, er is hier een keer iemand gebanned omdat hij de hele tijd zijn post delete en daardoor veel post kreeg (daar zie ik jou niet voor aan hoor).

En nu lijkt het alsof ik dubbelgepost heb, dus @ de mods, ik heb niet dubbelgepost hierboven!!!

Geplaatst:

ohja, trouwens, ik heb dan met jessie (die vriendin die je als eerst krijgt) 100% als progress, en daarvoor heb ik in m'n wardrobe een "Pimp Suit" gekregen, en hierdoor wou ik eigenlijk ook niet die andere vriendinnen doden, ik had hier al over nagedacht, maar ik dacht dat als je met die andere ook 100% progress zou halen je misschien ook wel iets in je wardrobe erbij zou krijgen.. Weet iemand of dit ook daadwerkelijk het geval is?

groetjes NiPer

Geplaatst:

Jazeker, dat is zeker zo. :Y

Van Helena Wankstein krijg je de rural clothes, soort van boerenkleding.

Van Barbara Schernvart krijg je het politie-uniform

Van Katie Zahn krijg je de ambulance kleding

Van Michelle Cannes krijg je het race outfit.

:)

Ja dit is zo, dit kan je hier *klik* lezen. Bij bijna elke vriendin bij beloningen zie je bij 100% progress ''*pak* in je warberobe'' staan, dit betekent dat je bij 100% progress dus een speciaal pak krijgt.

Zie daar wat voor pakken.

Edit: ik wou dat Dizzee niet zo snel kon typen. :puh:

Bewerkt: door bigG

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...