Jump to content

brass knuckles

Recommended Posts

Geplaatst:

hmm, ik wou dat basketballe probere, maar echt elke keer als ik naar basketbalveldje reed lag er nergens een bal :?:?:? Ik heb echt wel 10 keer heen en weer gerede om te kijke of er dan miss wel een bal lag, maar elke keer was dit niet het geval :S:S

groetjes NiPer

Geplaatst:

Hallo

Nu we het toch even over vriendinnen hebben in Sa,

welke auto's krijg je, en van welke vriendin ? Zou

iemand die mischien willen opnoemen ???

Geplaatst: (bewerkt)

Het dik gedrukt is je vriendin, dat achter de dubble punt is de auto.

Denise Robinson: Hustler.

Helena Wankstein: Bandito Car.

Michelle Cannes: Monster (Amerikaanse vlag).

Katie Zahn: Romero.

Barbara Schternvart: Ranger (Politie).

Millie Perkins: Club.

Meestal als je 50% liefde met haar hebt worden ze pas beschikbaar.

Wil je weten hoe die auto eruit ziet? Kijk op deze link: http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...reas_Voertuigen . Daar vind je alle voertuigen.

Veel plezier, Ruurd31.. :*D

Bewerkt: door Ruurd31

Nou, ik heb het net even uitgeprobeert met dat basketballen, maar je raakt er de brass knuckles niet mee kwijt. Je houdt ze gewoon om en speelt daarmee het spelletje. Helaas: geen optie dus. Blijft over het vermoorden van je vriendinnen, zodat je je "privileges" kwijtraakt en dus bij het ziekenhuis/politebureau je wapens kwijtraakt.

Edit: @NiPer:--> vriendelijk gezegd: kill the bitch.....

Bewerkt: door GTA-Sheep
Geplaatst:

zoww, ik heb nu in ieder geval t police uniform, maar, nu benk benieuwd wat je er eigenlijk verder mee kan... zou iemand dat heel misschien weten?

ohja, en nu hebk in principe ook nix meer aan die barbara, behalve dan dat alsk ik opgepakt ben gratis ermee weg kom, oftewel ik kan er zonder probleme nu afmaken....

groetjes

Geplaatst:

Met de politie-uniform kun je niet echt veel.

In Vice City kon je het legerbasis binnenlopen zonder dat ze op je schieten.

Bij SA gaan ze nog steeds op je schieten.

Dat uniform is dus volgens mij alleen voor de sier/oog.

En Barbare kun je gewoon lekker doodschieten.

Je hebt alles nu van haar gekregen en zoals de gezegde luid:

Van een kale kip valt niks te plukken. :D

Geplaatst:

als je met een politiewagen het politiebureau (garage) ingaat dan schieten ze ook op jou maar krijg je geen wanted level :Y (maar ze treuzelen veel voordat ze op jou schieten :N )

Geplaatst:

Met het politie-uniform kan je enkel het politiekantoor binnenlopen zonder een wanted ster level te krijgen. Voor de rest kan je er niks mee. Om in de ondergrondse parking te geraken van het politiekantoor, moet je in een politievoertuig zitten. ;)

WHHAAAAA K*T!!!!! weet iemand heel toevallig miss of je een save game op de een of andere manier trug ken hale????

khad ff nieuwe game opgestart, en voor de eerste keer gesaved, maa per ongeluk over me save game van 90 % gesaved!!!

K****TTZ***II!!!!

zou iemand miss iets weten hoe je deze weer trug ken hale?????

Bewerkt: door Mazzeltje
Geplaatst:

heey, sorry nog voor het taalgebruik, ik was een beetje geëmotioneerd door het gebeuren, aangezien ik er heeeel erg veel uren in heb besteed :-(:-(:-( ik zal de volgende keer als er zoiets gebeurt wat beter op me woorden letten..

grotejes NiPer

Geplaatst:

je hoeft barbara niet te vermoorden je moet gewoon haar slaan en een beetje uhhh heel erg hard rijden en heel veel botsen met je auto tot het weer1% is je liefde met barbare en klaar als je word opgepakt heb je je wapens niet meer en een brass nuckle i beter dan een vuist

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...