Ruurd31 Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Ik probeer Demon Tools 4.01 te installeren, maar ik krijg deze foutmelding. Wie kan mij helpen? Bvd, Ruurd31.. @Mazzeltje: Volgens mij staat dit topic verkeerd geplaatst of niet? :$ Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 (bewerkt) Ja een kamaraad van me heeft dit probleem ook. ''misschien is hij verkeerd gedownload'' had ik al iemand horen zeggen. Misschien is het verstandig om 3.47 te downloaden die heb ik ook doet het uitstekend. Maar hij geeft iets met platform aan dus ik denk dat dat iets me de schijf te maken heeft, ik denk dat omdat DAEMON TOOLS een schijf aanmaakt. Wat je kan proberen is met je RMB op het pictogrammetje klikken (in je balk onderin het scherm) > Virtual CD/DVD-ROM > Device 0 dus je spel die daar staat: voorbeeld: Device 0 [F] C;\ProgamFiles\[NEW_TORRENT]_*NAAM SPEL* en dan nog wat daar ga je dan op staan en dan naar set device parameters, als het goed is kun je daar ook een schijf kiezen. Ik weet niet of het nut heeft maar nooit geschoten is altijd mis Succes, Ghostsniper Bewerkt: 8 december 2005 door Ghostsniper Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 8 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Alvast bedankt, maar als ik het wil installeren krijg ik dit. Ik kom niet verder, kun je me de link geven waar je Deamon Tools 3.47 hier insturen, of de link? Ruurd31.. Reageren
-Roy- Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Hopelijk heb je hier wat aan: http://www.filecloud.com/files/file.php?file_id=2042! Reageren
Kraay Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 (bewerkt) Jij hebt waarschijnlijk de 'gewone' Windows XP en jij hebt daementools gedownload voor Windows XP 64-Bit versie. hier(klik) kun je de goede downloaden Bewerkt: 8 december 2005 door Kraay Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 8 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Ja, Kraay. Waarschijnlijk was het dat, hij werkt nu uitstekend! Hartelijk bedankt voor jullie vlotte reacties! Super forum . Bedankt, Ruurd31.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.