Jump to content

Demon Tools

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik probeer Demon Tools 4.01 te installeren, maar ik krijg deze foutmelding.

Wie kan mij helpen?

Bvd, Ruurd31.. :*D

@Mazzeltje: Volgens mij staat dit topic verkeerd geplaatst of niet? :$

Geplaatst: (bewerkt)

Ja een kamaraad van me heeft dit probleem ook. ''misschien is hij verkeerd gedownload'' had ik al iemand horen zeggen.

Misschien is het verstandig om 3.47 te downloaden die heb ik ook doet het uitstekend.

Maar hij geeft iets met platform aan dus ik denk dat dat iets me de schijf te maken heeft, ik denk dat omdat DAEMON TOOLS een schijf aanmaakt. Wat je kan proberen is met je RMB op het pictogrammetje klikken (in je balk onderin het scherm) > Virtual CD/DVD-ROM > Device 0 dus je spel die daar staat: voorbeeld: Device 0 [F] C;\ProgamFiles\[NEW_TORRENT]_*NAAM SPEL* en dan nog wat :) daar ga je dan op staan en dan naar set device parameters, als het goed is kun je daar ook een schijf kiezen. Ik weet niet of het nut heeft maar nooit geschoten is altijd mis :klap:

Succes,

Ghostsniper

Bewerkt: door Ghostsniper
Geplaatst:

Alvast bedankt, maar als ik het wil installeren krijg ik dit. Ik kom niet verder, kun je me de link geven waar je Deamon Tools 3.47 hier insturen, of de link?

Ruurd31.. :*D

Geplaatst: (bewerkt)

Jij hebt waarschijnlijk de 'gewone' Windows XP en jij hebt daementools gedownload voor Windows XP 64-Bit versie. :puh:hier(klik) kun je de goede downloaden :Y

Bewerkt: door Kraay
Geplaatst:

Ja, Kraay. Waarschijnlijk was het dat, hij werkt nu uitstekend!

Hartelijk bedankt voor jullie vlotte reacties! Super forum :puh: .

Bedankt, Ruurd31.. :*D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...