Achille Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Een 7, want, het plaatje ziet er beetje pixelachtig uit. En de kleuren passen niet echt bij elkaar. Wel goed dat je snel met Photoshop vooruit gaat! Nog veel succes verder! Reageren
Dizzee Geplaatst: 8 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Ik heb er sneeuw aan toe gevoegd, om in de kerststemming te komen Wat vinden jullie ervan? Reageren
Achille Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 ziet er wel leuk uit ofzo.. Maar niet mooier dan de vorige.. want het ziet er meer uit als geruis van een tv bv.. Reageren
Dizzee Geplaatst: 8 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2005 ziet er wel leuk uit ofzo..Maar niet mooier dan de vorige.. want het ziet er meer uit als geruis van een tv bv.. Je kan me misschien dan zeggen hoe het wel moet. als je wil natuurlijk. :$ Reageren
Achille Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 ik weet niet ik heb nog nooit regen in een sig gedaan Maar hier was ergens een Tut over? Veel Succes Reageren
Grove St. Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 leuk idee alleen het is net geruis op een tv Reageren
Dizzee Geplaatst: 8 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2005 leuk idee alleen het is net geruis op een tv Dat zei Achille al EDIT: Nuja, ik heb er nog 3 waar de 'sneeuw' er telkens wat anders uitziet. Nu is mijn vraag; welke lijkt het meest op sneeuw? en niet meer op ruis van een tv. Als er iemand zou weten hoe ik het echt realistisch maakt, contacteer mij of zet het hier. Reageren
Grove St. Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Geplaatst: 9 december 2005 1 = sneeuw 2= regen 3= natte sneeuw ik zou eerste doen , niet dat het realistische is Reageren
Arjen Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Geplaatst: 9 december 2005 Ey Dizzee, Ik zie dat je niet de allerbeste met photoshop bent, maar naar mijn idee weet je ongeveer wel hoe het in elkaar steekt. Ik zou als ik jou was ook geen animatie er in zetten, omdat het nogal een rustig landschap is. (het sneeuwt volgens mij ook niet als de lucht rood is ) Je zou ook nog wat aan de tekst kunnen veranderen, ander lettertype zou wenselijk zijn. En misschien een stroke er om heen. Verdere effectjes moet je niet aan de tekst doen. Misschien kan je ergens een kerstman fixen en die proberen in het plaatje te blenden . Dat zou helemaal mooi zijn, maar om je sig even te raten. Ik vind het wel mooi, maarde lucht is iets té rood en het rode gaat ook iets over de bomen heen. 7/10 Reageren
Grove St. Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Geplaatst: 9 december 2005 Oh zet er een mooie witte wolf in Zoiets is gaaf: Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Geplaatst: 9 december 2005 Kvind het niet eens op sneeuw lijken of natte sneeuw of regen, wel leuk dat je nog maar net begonnen bent en al animatie kant dat betekent dat je een vooruitgang boekt. @ arjen. k zou als ik jou was ook geen animatie er in zetten, omdat het nogal een rustig landschap is. (het sneeuwt volgens mij ook niet als de lucht rood is puh2.gif) Je zegt dat nu wel maar dat kan wel degelijk, als de zon schijnt kan het ook nog regenen en komt er een regen boog. Op de noordpol kan je zulke verschijnselen zien zoals groene luchten, ik denk dat het wel realistisch is en het wel degelijk kan. Reageren
Arjen Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Geplaatst: 9 december 2005 Ik neem aan dat je geen bomen op de noordpool ziet? En helemaal al geen huis. Ik zei ook, 'als ik jou was', dus dat is een mening. Ik zei niet dat het niet kan. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Geplaatst: 9 december 2005 Nee ik zeg ook niet dat daar bomen staan ik zeg dus dat je rare verschijnselen kan zien in de natuur. Maar ach ik vind het wel bijpassend. Ik weet dat het een mening is dus ik val je ook niet aan. Reageren
Froop Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Geplaatst: 9 december 2005 Ik neem aan dat je geen bomen op de noordpool ziet? En helemaal al geen huis.Ik zei ook, 'als ik jou was', dus dat is een mening. Ik zei niet dat het niet kan. Dit is volgens mij de noordpool niet. Ik denk dat dit een foto van een taiga is, want op de noordpool groeien geen struiken. Reageren
Grove St. Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Geplaatst: 9 december 2005 Ik neem aan dat je geen bomen op de noordpool ziet? En helemaal al geen huis. Ik zei ook, 'als ik jou was', dus dat is een mening. Ik zei niet dat het niet kan. Dit is volgens mij de noordpool niet. Ik denk dat dit een foto van een taiga is, want op de noordpool groeien geen struiken. Oke zo is het genoeg met dat gezeur over bomen en noordpool. Ontopic: wat vindt jij van de Sig. ik heb het al vertelt. scroll up Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.