jojogta3 Geplaatst: 17 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2004 ik heb filmpjes van superjumps gezien en ik hebben zitten klooi*n maar mij lukt het niet weten jullie of het alleen op de pc of kan het ook op de ps2???????? :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 17 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2004 ALs je iets duidelijker bent wat jebedoelt, is de kans groter dat e antwoord krijgt... Wat vind jij b.v. een "superjump" ??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 17 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2004 dat moet je wel weten als je een gta fan bent meneer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 17 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2004 Bedoel je rondjes draaien enzo, ik kan dat niet op de ps2, dus dat zal wel niet kunnen, dat filmpje vond ik ook al zo vreemd, ik vroeg het ook meteen! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 18 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2004 dat moet je wel weten als je een gta fan bent meneer Ik speel wel eens GTA,maar ik ben de term "superjump" nog nooit tegengekomen.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 18 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2004 nou dan ben je niet echt fan idereen weet het maar oke ik zal het uitleggen dat is meestal met bike morphing(dan kan je niet van je motor valle) en da gewoon een stunt doen dat je 10.000 rotation kan krijgen en of dat ook op de ps2 kan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 18 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2004 Ok, thanx weer wat geleerd... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Gangsta Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2004 Ok, thanx weer wat geleerd... dat je dat nog niet wist vind ik wel raar :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.