Silverwing Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 De tekst is nog niet zo goed, maar die verander ik wel. Reageren
Froop Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 (bewerkt) Ik vind hem wat donker. En ik snap eerlijk gezegd ook niet waar het over gaat... Bewerkt: 8 december 2005 door Froop Reageren
bigG Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Het lijkt gewoon alsof het 1 plaatje is, tekst in de muur gekrast en bordertje omheen. Maar aangezien ik weet dat jij niet zo bent vraag ik je: wat heb je eraan veranderd? Reageren
Silverwing Geplaatst: 8 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Het is de bedoeling dat hij donker is, dat geeft zo'n "creepy" gevoel... En in die foto zie je een vrouw, of, iets anders? @bigG: Meer bloed bijgevoegd, de gaten in de muur aan de kant, scherper gemaakt, donker gemaakt. In principe kan ik er nog veel meer aan doen, zou ik dat dan doen? Reageren
bigG Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Ik zie alleen een stukje benen, een arm, zo'n gare machine en haar trui die in puzzelstukjes uit elkaar valt. Reageren
Silverwing Geplaatst: 8 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Nieuwe versie.. Reageren
Achille Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Beter dan de vorige, maar ik zie er niks in.. En ik zie ook geen vrouw, Letters zijn wel leuk gedaan 7/10 Als ik was meer zie gaat het cijfer wel omhoog volgende keer als je veranderd Reageren
bigG Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Volgens mij zit er een knijper van dat kleine machine in een tiet van die ''vrouw'', tenminste, volgens mij. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Waar zie je een vrouw kzie niet eens een lichaam laat staan een gezicht, hij is veelste donker. Reageren
Upstream Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Euhhh...freaky ja. Het is heel apart, iemand op een martel bank en haar arm zit onder een soort ding. Opzich wel mooi gedaan. Reageren
Silverwing Geplaatst: 8 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Originele Link, let op, dit kan schokkend zijn Zo zie je ongeveer het verschil.. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 (bewerkt) Je pakt gewoon iemands creatie mag toch eigenlijk niet? Mja ach niet echt veel aangedaan alleen kwa kleur. toch is het wel style. @ Ja maar er staat een naam op van iemand. Bewerkt: 8 december 2005 door -supremecars- Reageren
Silverwing Geplaatst: 8 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Het staat op een Wallpapers site, en die mag je gebruiken.. Reageren
Slimm Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Tja, dit is iemand anders art, waar jij dan weer art van jou van maakt.. Het enigste wat ik zie dat je echt gedaan hebt is die gaten in de muur, en kleur bij de nieuwe versie. Ik vind het niks, aangezien het iemand anders art waar jij nog 2 gaten over hebt gedaan. Reageren
Silverwing Geplaatst: 8 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Iedereen hier gebruikt foto's dat door iemand anders gemaakt zijn, dus die zijn in principe ook verboden? Maar als jullie het niks vinden oke, maar zeg dan wat er zou kunnen bijkomen.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.