Ruurd31 Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 (bewerkt) Het kan alleen op de PS2, het kan ook op de PC met een mod. Hier (klik) vind je de locaties waar je multiplay kunt doen op de PS2. Ik speel niet San Andreas op de PS2, maar bij dat rondje is iets waar je in moet lopen. Er zijn vast mensen die dit spel op de PS2 spelen. Veel succes , Ruurd31.. Bewerkt: 8 december 2005 door Ruurd31 Reageren
JGuntherS Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Ik speel op de Xbox en zoals Ruurd31 al zei, je moet naar 1 van die plekken gaan. Daar is een rood ronddraaiend dingetje, wat in mijn ogen 2 mannetjes voor moet stellen . Daar moet je in gaan staan, en dan op start drukken (iig voor de Xbox). Je kunt nu een mannetje kiezen, waarmee Player 2 gaat spelen. Nu kun je doen wat je wilt! Reageren
W3sl3y Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Nog ter toevoeging: Wanneer jij een Multiplayer icoon gevonden hebt moet je erop gaan staat. Nu kan de 2de player een personage kiezen. Als dat gedaan is kunnen jullie bijna alles doen. Zo kan je geen missies doen. Geen side missies doen zoals Paramedic missies of Firetruck missies. Ook kan je je vriendin niet bezoeken en nog meer van zulke dingetjes. Jullie moeten wel dicht bijelkaar blijven anders staat ineens iemand stil met de auto bijvoorbeeld. Ik persoonlijk vind het niks omdat het niet goed uitgewerkd is. Je ziet bijvoorbeeld het meest van boven af. Reageren
fernandoalonso Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 waar kan je die 2 player mod downloaden voor pc. ik heb al op google gezocht. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 waar kan je die 2 player mod downloaden voor pc.ik heb al op google gezocht. Je hebt het denk ik over MTA. Hij is voor San Andreas nog niet uit. Op deze site kun je de vorderingen een beetje blijven volgen. Er zijn al wel enkele andere MP mod's uit, zoals GTA Tournament, maar die zijn eigenlijk erg slecht. Lopen snel vast, niet veel mogelijkheden, veel bugs... Ik denk dat het niet meer heel lang zal duren totdat MTA uitkomt. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 (bewerkt) weet je ik heb een vriend die sa op de ps2 heeft en je moet eerst een vriendin hebben en dan loop je door een vieguurtje met 2 poppetjes je gaat dan multiplayer als je vrindin dan dood gar dan is mission faild maar blijft ze voor de dates in leven 100e bericht ben een auto dealer Bewerkt: 11 december 2005 door rinaldootje Reageren
kortman_8 Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 (bewerkt) Weet je, ik heb een vriend die SA op de PS2 heeft en je moet eerst een vriendin hebben. Dan loop je door een Figuurtje met 2 poppetjes je gaat dan multiplayer spelen. Als je vriendin dan dood gaat, dan is mission failed maar blijft ze voor de dates in leven. Even een ABN fiter er doorheen gehaald. Het was een beetje slecht te lezen. (Vind ik dan) Dat-tie vriendin blijft leven voor de dates is bij iedereen zo. Anders zou je niet meer kunnen daten omdat je multiplayer hebt gespeeld, en dat is een beetje dom. Bewerkt: 11 december 2005 door kortman_8 Reageren
mr.gta14 Geplaatst: 11 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2005 ik snap het nog steeds nie kan iemand ff duidelijker zijn of licht het aan mij Reageren
kortman_8 Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Je moet iig twee controllers hebben (Logisch) Ook is het handig als je een vriendin hebt. Je krijgt een vriendin na de missie 'Burning Desire' Dan moet je met haar daten. Als je klaar bent met de date, staat er een rood tekentje met twee poppetjes erin. Ga dan op dat tekentje staan. Stop de 2e controller erin, nu heb je een multiplayer spel met je vriendin. Succes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.