gybrus Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 (bewerkt) Ik heb een probleem, ik ben nu al een tijdje bezig objecte te maken voor san andreas maar het lukt niet. *1ste probleem object is er helemaal niet. Opgelost Was een probleem in de IPL of in de gta.dat weet ik niet meer. *2de probleem waar ik nu graag een antwoord voor wil hebben is: Ik heb het object op de goede plaats maar het is doorzichtig!! Wat kan ik hier aan doen????? Een afbeelding. hier De Blauwe lijn is de omtrek en de pijl is ongeveer de bovenkant. Bewerkt: 22 september 2006 door gybrus Reageren
Upstream Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 laat je IPL, IDE, en gta.data regel eens zien. Anders kan je altijd controleren dat je dezelfde naam aan je textuur in je txd hebt gegeven als de naam dat je hem in 3ds max importeerd. Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 (bewerkt) Je zou tutorials kunnen volgen om te checken of je alles goed doet. Anders zou ik je niet kunnen helpen. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=8936 Bewerkt: 8 december 2005 door Twenty Eyes Reageren
JGuntherS Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Ik denk dat er iets mis is met je ipl, ide, dff, col, txd (alles wat je ooit gemaakt hebt dus! ). Laat je ide+ipl regels eens zien. Reageren
gybrus Geplaatst: 8 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Eerst de regels uit de gta.dat IDE (IDE DATA\MAPS\box.IDE) IPL (IPL DATA\MAPS\box.IPL) Nu uit mijn IPL en IDE bestand. Dit is de IDE #IDE objs 18000, box, box, 300, 128 end tobj end path end 2dfx end anim end txdp end En dit is de IPL #IPL inst 18000, box, 0, 2486.266, -1667.227, 13.34375, 0, 0, 0, 1, -1 end cull end path end grge end enex end pick end cars end jump end tcyc end auzo end mult end Moet ik ook de bestanden zelf posten of hoefd dat niet? Reageren
JGuntherS Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 (bewerkt) Je ipl+ide lijken goed. Post je dff+col+txd eens Edit: Je hebt de bestandsnamen in gta.dat toch niet tussen haakjes staan? Bewerkt: 8 december 2005 door JGuntherS Reageren
gybrus Geplaatst: 8 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Ik heb het bij rapidshare geupload hier is de link http://rapidshare.de/files/8832808/box.zip.html Nee de IDE en de IPL staan niet tussen haakjes. Dit is toch een dubbel post sorry voor dat dan. Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 (bewerkt) Het is geen dubbel post. Een dubbel post is een post na een andere post van jezelf. Dan kan je beter de 'Edit knop' gebruiken Ik heb je files niet gezien, maar ik denk dat het ligt aan je txd. Heb je .bmp files gebruikt? Hoe heb je je .bmp files opgeslagen?(met welk programma enz.) Heb je de files in de TXD de juiste naam gegeven? Bewerkt: 8 december 2005 door Twenty Eyes Reageren
JGuntherS Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 (bewerkt) Ik kon zo niks vinden, maar ik heb het zootje even opnieuw gemaakt. Jij mag het testen. Als je wilt weten hoe ik het gedaan heb, moet je maar even PM'en om mijn MSN *Download verwijderd, foutje ontdekt!* *Download weer toegevoegd, foutje opgelost!* Jij had de txd niet gecomprimeerd (DXT) gybrus_box.zip Bewerkt: 8 december 2005 door JGuntherS Reageren
gybrus Geplaatst: 8 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Ik heb de bestanden in de de txd alluminium genoemd. Net als die ik op de dff heb geplakt. Toen heb ik met satxd de dff chek gedaan en zij dat alles goed was. Met satxd heb ik van oldgarage_sfse dit bestand er af gehaald dan de naam gewijzigd en in de txd gedaan daar nog eens de naam wijzigen naar Alluminium Hij heete daar eerst 32 Bits_32 Ofzo iets. En bij rapid share moet je naar beneden scrollen en dan op free klikken naast premium dan moet je iets raars invullen in een vakje zoals I1O en dan kun je op download klikken. Bedankt voor de hulp tot nu toe. Reageren
JGuntherS Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 De naam van je textures klopte inderdaad, maar je had ze niet gecomprimeerd (Image -> Compress all images). Check 2 berichten verder naar boven voor een download Btw sorry als deze post niet mocht Reageren
gybrus Geplaatst: 8 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2005 (bewerkt) WOW bedankt JGuntherS en alle andere mensen die mij hebben geholpen. Ik mod nog niet zo lang en wist dus niet dat je het bestand moest compresse. Hij werkt nog steeds niet aah. Wat moet ik doen??????????? Bewerkt: 8 december 2005 door gybrus Reageren
JGuntherS Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Alsjeblieft! Post je hier even screens als het gelukt is? Reageren
gybrus Geplaatst: 8 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Hij werkt nog steeds niet. Reageren
gybrus Geplaatst: 8 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2005 (bewerkt) Bedankt voor de hulp mensen ik heb het object vervangen door een nieuwe en nu werkt hij Ik was alleen een beetje te snel met het textureren. Ik stuur een paar plaatjes: EDIT: Zo moet het lukken. 1 http://img453.imageshack.us/img453/5517/te...uwmodel19xt.png 2 http://img248.imageshack.us/img248/7702/te...uwmodel26vp.png Plaatje 2 is een beetje donker maar je ziet wat het is hoop ik ik ga morgen op pancake island (niet van mij!!) Een gebouwtje neer zetten op schaal van tommy verceti. Kijk morgen of overmorgen naar het modshow topic als je wilt natuurlijk. Bewerkt: 22 september 2006 door gybrus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.