JGuntherS Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 (bewerkt) Bij mij werkt hij gewoon: Edit: Ik heb jouw IDE+IPL gebruikt en verder niks aan de bestanden gedaan. (Het is btw met COL3, dus de COL-exporter werkt wel (niet relevant voor dit topic)) Edit 2: lol, weet je wie Pancake Island gemaakt heeft? Ik. Bewerkt: 14 december 2005 door JGuntherS Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 (bewerkt) * Vergeet deze post had niet helemaal door gelezen* uit de posts hier voor maak ik op dat het al gelukt is? Anders gewoon door vragen. GizmO Bewerkt: 8 december 2005 door ~> GizmO <~ Reageren
JGuntherS Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Bedankt voor de hulp mensen ik heb het object vervangen door een nieuwe en nu werkt hij of zij (nog geen geslagt)Ik was alleen een beetje te snel met het textureren. Ik stuur een paar plaatjes: Als ik weet hoe dat moet kan iemand dat zeggen??? Ik zou deze tutorial eens doorlezen (als je 3ds max gebruikt): UVW Mapping in 3DS Max (Bradley H.) Reageren
Matiscus Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Dat is toch geen COl3? CJ ziet zwart. Reageren
JGuntherS Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Geplaatst: 9 december 2005 Dat is toch geen COl3? CJ ziet zwart. Het is wel een COL3 (iig heb ik hem zo geexporteerd), CJ wordt bij mijn screens wel vaker zwart. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.