Time Fighter Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Rate me nieuwste sig: Reageren
Achille Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Erg nice, Tekst is mooi en plaatje is goed ingeblend 8/10 Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Erg mooie sig. Hoe doe je die lijnen onder en boven je naam. (Zou iemand daar miss tut over kunnen maken). Ontopic. 9/10 GizmO Reageren
TheGuardian Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Zoals ze voor me al zeiden,een erg mooie siggy. Een 9.5 Mooi afgewerkt,en die lijn onder en boven je naam is ook wel cool :'D Reageren
Froodooo Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Mooie sig, prachtig! + - Mooie achtergrond en render. - De tekst staat op een mooie plaats, en is nog goed ook! - - Het is een beetje wazig bij de render. Cijfer: 7.9 Reageren
Thabit Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Ik houd niet van Anime, dat verpest de sig, vind ik. 6/10, want je hebt er wel mooi effecten in gegooid! Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Ik houd niet van Anime, dat verpest de sig, vind ik. 6/10, want je hebt er wel mooi effecten in gegooid! Het gaat ook niet over dat je niet van anime houdt je moet kijken wat er in is gezet kwa inspiratie enzovoorts. Je moet een sig zkr niet afkraken op dat er een render opstaat niet na je smaak. Het is erg netjes ingeblend en erg mooie tekst ik vind vooral de tekst kleur en de achterkleur mooi. Ik geef je een 8,4/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.