Jump to content

[PS] Huge Full Sig Tutorial

.Levi.

Recommended Posts

• Reacties 75
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• .Levi.

15

• Mikeyyy

6

• ~> GizmO <~

4

• Gtakiller94

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Die van mij mag ook niet ontbreken

Maar hij iis niet zo mooi

Dit is me 2de nagemaakte tut deze is de moeilijkste die ik nagemaakt heb

maar ik bleeft bij 1 stuk hangen dus ik ging de volgende stap doen hier ben ik uitgekome

Outcome

post-39146-1185902219.jpg

Delen op andere websites

Die van mij mag ook niet ontbreken

Maar hij iis niet zo mooi

Dit is me 2de nagemaakte tut deze is de moeilijkste die ik nagemaakt heb

maar ik bleeft bij 1 stuk hangen dus ik ging de volgende stap doen hier ben ik uitgekome

Outcome

Waar bleef je hangen, misschien kan ik je helpen. ;) Hier leer je alleen maar van.

Delen op andere websites

Sorry .levi. maar ik zeg me fout niet ik kan niet goed uitleggen..

Dees is te moelijk voor 1 beginner .. maar nog 1 vraag .. Wat is het verschil tussen-

render en layer :?

:cya:

Bewerkt: door Gtakiller94
Delen op andere websites

Dees is te moelijk voor 1 beginner .. maar nog 1 vraag .. Wat is het verschil tussen-

Jammer dat ik je niet kan helpen, er zijn ook andere beginners die het wel lukken dus met een beetje hulp zal ik je er doorheen kunnen slaan.. Het verschil tussen Render en Layer is dat een render je afbeelding is (uitgeknipt), dus alleen je poppetje bijvoorbeeld. En een Layer (Nederlands = Laag) is waar je op werkt, door bijvoorbeeld op te brushen. Rechtsonder bij Adobe photoshop zie je een layerpallet met als eerst altijd een background layer, het zijn van die rechthoekige liggende vakjes. Met ctrl+shift+N maak je een nieuwe layer aan om op te werken.

Wat ik bedoel in mijn tutorial met Render-layer is de layer waarop je afbeelding staat.

Delen op andere websites

Jammer dat ik je niet kan helpen, er zijn ook andere beginners die het wel lukken dus met een beetje hulp zal ik je er doorheen kunnen slaan.. Het verschil tussen Render en Layer is dat een render je afbeelding is (uitgeknipt), dus alleen je poppetje bijvoorbeeld. En een Layer (Nederlands = Laag) is waar je op werkt, door bijvoorbeeld op te brushen. Rechtsonder bij Adobe photoshop zie je een layerpallet met als eerst altijd een background layer, het zijn van die rechthoekige liggende vakjes. Met ctrl+shift+N maak je een nieuwe layer aan om op te werken.

Wat ik bedoel in mijn tutorial met Render-layer is de layer waarop je afbeelding staat.

Bedankt . :tu:

Ik ga nu lekker naar Strandd :cya:

>>> Door .Levi.: Doe je goed, ik namelijk ook. :cya: <<<

Bewerkt: door .Levi.
Delen op andere websites

Hij is gelukt ik heb 1 kwartier alles lopen proberen en ik kom der uit hier is mijn

+ wat is een .. C4d : :engel:

Outcome

Mooie outcome hoor, veel blijven oefenen en je zult versteld staan van je creaties vergeleken vroeger. ;)

Zie hier alles over C4D, voor meer vragen over C4D kun je in dat topic je vraag kwijt. Voor andere vragen over Photoshop, wees dan in Photoshop Helpdesk (staat gepinned), wat je kunt vinden in Graphics Algemeen.

Delen op andere websites

• 4 maanden later...
  • 1 maand later...
post-84013-1201802230.gif

Das mijn outcome!

heb echt genoten van deze tut!

Jij bent voor mij de beste maker!

Casper

Hey, mooie outcome man. :) Succes met je volgende creaties, ben erg blij dat je genoten hebt van deze tutorial. Zoek er meer van mij hier, misschien geniet je daar ook wel van. :puh: Leuk dat deze tutorial vanuit de diepte toch weer naarboven komt.

Delen op andere websites

• 7 maanden later...
  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...