Jump to content

MP3

Recommended Posts

Geplaatst:
Hallo...

hoe kan je mP3's toevoegen aan SA? ze staan in de User Tracks; daar waar ze horen...

dank.

Je moet een Short Cut (ik weet niet in Nederlands) maken van je liedje naar t bestand User!

Dus op ieder liedje.mp3 of .wma of ... klikken(een klik) of ze allen als je wil, dan Ctrl + Shift en trekken naar t User bestand.

Suk.sex ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Als eerste zet je de liedjes in de map User Tracks. Dat vind je in Mijn documenten in de map San Andreas User Files. Als je dan het spel opstart ga je als eerste naar Options, dan klik je op Audio. Dan zie je ongeveer in de midden User Track Options staan. Dan klik je op Scan User Tracks. Dan scan hij de liedjes en kun je ze horen ;) .

Ruurd31.. :*D

Btw: sorry voor zoveel dik gedruk, maar dat is belangrijk!!

*Edit: Plaats dit volgende keer in SA Hardware!

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst: (bewerkt)

Hallo

Ik heb precies gedaan wat er staat, maar het werkt

nog steeds niet :ch: Heeft iemand een idee ?

Thanx to Big Smoke :klap:

Bewerkt: door GTA GUY
Geplaatst:

Als je de mp3 bestanden in de map user tracks hebt gezet moet je je computer direkt daarna herstarten en dan het spel opzetten en hetzelfde wat hierboven net is gezegd door Ehsan en Ruurd31

Geplaatst:

Nou;

heb gedaan wat er gezegd werd, en nu geeft SA de beroemde/beruchte Send/Don't Send...

lekker dan :ch:

kan het verholpen worden?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...