Jump to content

Walktrough

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik kan in de walkthrough niet vinden waar een bus of een coach staat.....Kan iemand mij vertellen waar een van de twee staat.....??

En klopt het dat ik daar met mn hele gang in kan...??

Geplaatst: (bewerkt)

Ja het klopt dat je met je hele gang in een bus of een coach kan, Hier een prent waar de coach staat

Bewerkt: door Hutenmah414

Waar triathlon Beath te Cock (Triathlon Los Santos) eindigd staat ook een bus/choach geparkeerd.

Ohja, je kunt er maar 4 mensen mee vervoeren. Dus bij gangmembers recruteren kunnen er ook maar 4 mensen in die bus!

Veel succes, Ruurd31.. :*D

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:
Ja het klopt dat je met je hele gang in een bus of een coach kan, Hier een prent waar de coach staat

Veel succes Tim :*D

Hij staat er niet......... :?

Veel succes Tim :*D

Hij staat er niet......... :?

Hmm, zeker ? Heb je het hele dorp uitgekamd, volgens www.wikigta.nl staat die er, je zou het eens op een ander tijdstip moeten proberen !

Bewerkt: door Hutenmah414

Kijk hier is nog een kaartje waar zeker 1 staat. Hij is onder San Fierro en boven de Mt. Chilliad die kaart. De bus/chaoch staat op dat grijze veldje waar het richtertje naartoe is gericht!

bs1oj.jpg

Veel succes ermee,

Ruurd31.. :*D

Bewerkt: door Ruurd31

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...