djaa Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Geplaatst: 9 december 2005 kan je ergens in liberty city een camera vinden???? Reageren
henk_jan Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Geplaatst: 9 december 2005 ja in je save-house op portland nadat je de eerste missie van je moeder gedaan hebt Reageren
djaa Geplaatst: 9 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2005 (bewerkt) ja in je save-house op portland nadat je de eerste missie van je moeder gedaan hebt waar precies ik ik heb hem nog niet gevonden en ik heb het spel al uit Bewerkt: 9 december 2005 door djaa Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Geplaatst: 9 december 2005 je kan alleen tijdens die missie van ma cipriani de camera vinden, verder is het volgens mij nergens te vinden Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Geplaatst: 9 december 2005 Wat maakt het uit, je hebt toch niets aan de camera. Reageren
djaa Geplaatst: 9 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2005 je kan alleen tijdens die missie van ma cipriani de camera vinden, verder is het volgens mij nergens te vinden weet ik maar ik wou het gewoon effe weten Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Geplaatst: 9 december 2005 misschien heb je de camera nodig voor de zij missie, "see the sight before your flight"ofzo, krijg je dan een gratis camera of moet je er al een in bezit hebben? Reageren
Giorgo Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Neen met een camera kan je eigenlijk niets doen... Want de foto's worden niet opgeslagen in een map zoals Gta: San Andreas. Dan kan je beter de cheattool downloaden, dan kan je screens nemen en ze worden automatisch opgeslagen bij je map ''Photos''. Met die tool kan je ook nog andere dingen zoals : Oneindig leven en armor, Alle auto's spawnen, jezelf ergens teleporten, zweven, door de muren... De tool kan je hier vinden. >>KLIK<< ! Maar als jenog geen lid bent moet je je ff registreren op gtagames.nl...! Veel cheatplezier . Reageren
LucasV Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Best wel jammer eigenlijk... Reageren
VforV Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Wat dan? Dat je die camera niet zomaar vind? Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Ik denk dat hij bedoelt dat je geen foto's kan opslaan zonder de cheatdevice Reageren
Samurai Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Ik wil die cheatdevice hebben op mijn psp, maar ik kan mijn psp niet met mijn pc verbinden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.