Greg Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Geplaatst: 9 december 2005 Hallo, Ik probeerde de Sentinel.txd weg te halen (Voor een botte BMW 760 LI) En toen gebeurde dit toen ik het wou weghalen. Bedankt, Greg Reageren
Wauzie Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Geplaatst: 9 december 2005 Waarschijnlijk heb je GTA nog aanstaan, of heb je alleen lezen niet van de map afgehaald. Reageren
Greg Geplaatst: 9 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2005 Waarschijnlijk heb je GTA nog aanstaan, of heb je alleen lezen niet van de map afgehaald. Had ik al gedaan nadat ik VC heb geinstalleerd. Reageren
Grove St. Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Geplaatst: 9 december 2005 (bewerkt) ik zou het niet weten water er dan aan de hand is. Hier is mijn vraag: ik heb alles verwijdert dus supergt.txd en supergt.dff, daarvoor wil ik de aston martin vanquish erin zetten. Mijn vraag: Wat moet ik nu erin zetten om die auto op dezelfde plaats erin te krijgen, ik heb al de tut gevolgd, maar wat moet je erna doen? Zie fotom welk bestandje moet ik erin zetten: Hier een foto van mijn aston martin die ik erin wil zetten: En hier een de tekst van readme: Aston Martin Vanquish I'd like to give a big thanks to Martin Leps for making the model of this car and JVT for converting it to Vice City. Damageable Dark Tint Chrome Pieces Modifiable at Transfender (paint, wheels, nitro, hydros) -----------------------Installation------------------------------- Use IMGTool V2 and open gta3.img (located in the models folder) rename supergt.dff and supergt.txd to old_supergt.dff and old_supergt.txd. Then add the new supergt.dff and supergt.txd from the zip file into your gta3.img file, then close IMGTool. Then open VEHICLES.IDE in Notepad and replace the line for the supergt with this one: 506, supergt, supergt, car, SUPERGT, SUPERGT, null, executive, 5, 0, 0, 0, 0.82, 0.82, 0 Then open HANDLING.DAT in Notepad and replace the line for the supergt with this one: SUPERGT 1600.0 4500.0 2.5 0.0 0.0 -0.15 75 0.80 1.20 0.5 5 310 60 25.0 4 P 7.0 0.52 0 30.0 1.1 0.09 0.0 0.30 -0.10 0.5 0.3 0.25 0.60 35000 40002004 400001 1 1 19 Then open CARCOLS.DAT in Notepad and replace the line for the supergt with this one: supergt, 25,1, 0,1, 7,1, 3,1, 1,1, 6,1, 12,1, 13,1, 31,1 ------------------------------------------------------------------ Now load up San Andreas and have fun! Remember, you may not convert or modify this car without the permission of me (you can PM me on gtaforums.com) and the original creator. Voor de rest staat er alleen nog het bestandje die ik heb verwijdert dus: supergt.txd en supergt.dff Ik hoop dat iemand mij kan helpen! Bewerkt: 9 december 2005 door Grove St. Reageren
Flame^ Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Geplaatst: 9 december 2005 ik zou het niet weten water er dan aan de hand is Waarom post je dan? Doe dit niet de volgende keer.. Waarschijnlijk heb je idd GTA aanstaan. Als het een auto was, kan je misschien het ook "replacen" ipv te deleten. Anders zou ik het niet weten. Reageren
Grove St. Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Geplaatst: 9 december 2005 ik zou het niet weten water er dan aan de hand is Waarom post je dan? Doe dit niet de volgende keer.. Waarschijnlijk heb je idd GTA aanstaan. Als het een auto was, kan je misschien het ook "replacen" ipv te deleten. Anders zou ik het niet weten. Hierom dus, en er stond zo meer informatie. Dus lees dat voortaam. Ontopic Reageren
Greg Geplaatst: 9 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2005 Hallo,Ik probeerde de Sentinel.txd weg te halen (Voor een botte BMW 760 LI) En toen gebeurde dit toen ik het wou weghalen. Bedankt, Greg Kan iemand mij nog helpen a.u.b.? Reageren
Grove St. Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Geplaatst: 9 december 2005 Hallo, Ik probeerde de Sentinel.txd weg te halen (Voor een botte BMW 760 LI) En toen gebeurde dit toen ik het wou weghalen. Bedankt, Greg Kan iemand mij nog helpen a.u.b.? Het is wel een gekke error wat hij zegt. Zelf heb ik vele errors gehad met de imgtool maar deze niet. Misschien doe je toch iets fout, dan heb je misschien iets niet of juist wel aangevinkt. Bekijkt de tut nog eens goed. Waarschijnlijk een slordigheids foutje. Reageren
JGuntherS Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Volgens mij heb je een andere versie dan ik. In de titelbalk staat GTA3Mods.com ofzo. Probeer Jarno's MultiImg eens. Reageren
Jarno Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Dankje JGuntherS voor het promoten lol. Ik was me eigen tool al vergeten ohnee ik dacht dat ik hem nog niet had gereleased. Reageren
Greg Geplaatst: 10 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Volgens mij heb je een andere versie dan ik. In de titelbalk staat GTA3Mods.com ofzo. Probeer Jarno's MultiImg eens. Helaas, zelfde error... Reageren
JGuntherS Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 (bewerkt) Gebruik je backups en probeer het eens helemaal opnieuw (met MultiImg of de gewone). @ Jarno: krijg ik er nog wat voor terug lol Edit: Is het wel IMGTool 2.0? Dat zie ik namelijk niet in de titelbalk Bewerkt: 10 december 2005 door JGuntherS Reageren
Jarno Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 Beetje bump. Mijn tool ondersteund GTA3/VC en SA. Dus. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.