Dizzee Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Geplaatst: 9 december 2005 Rate? Voordat jullie beginnen van 'shit die neger' Dat is dus de rapper Dizzee Rascal, daarmee dat die erop staat. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Geplaatst: 9 december 2005 Ik vind hem wel vet gemaakt, de kleuren passen goed bij elkaar. En de letters passen goed bij de achtergrond. 8/10 Voordat jullie beginnen van 'shit die neger' Dat is dus de rapper Dizzee Rascal, daarmee dat die erop staat. Ik ken hem wel Hij staat in mijn 'Hip Hop Agenda' Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Geplaatst: 9 december 2005 (bewerkt) Mooi, vind ik hem 8,5/10. Je ava past er ook leuk bij! Go zo door kerel . Ruurd31.. Bewerkt: 9 december 2005 door Ruurd31 Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Geplaatst: 9 december 2005 Ik heb echt geen verstand van de techniek die er achter zit Dizzee, dus of ie makkelijk of moeilijk gemaakt is, geen idee. Weet wel dat ik hem erg mooi vind en met het idee erachter dat je nog maar net begonnen bent geef ik hem een 8,5/10. Vind trouwens ook dat sneeuwlandschapsplaatjesdingetjehandtekeningetje van je mooi, maar ietsje minder dus een 7,6/10. En of je nu wel of niet uitlegt wie die rapmeneer is van het plaatje, ik ken hem echt niet.... Reageren
Grove St. Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Geplaatst: 15 december 2005 Een 7/10 + leuke effects - niet speciaal - geen waarde - raakt me niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.