Randy_50Cent Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Geplaatst: 9 december 2005 Hallo! Ik heb in een filmpje gezien bij gtagames.nl Maar als je in het politie bureau polities dood schiet dan zie je een skateboard te voorschijn komen is dit een download of niet? laat het me weten. Randy. Reageren
Kraay Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Geplaatst: 9 december 2005 Nee, als je politie dood schiet krijg je geen skateboard. Je kunt wel ergens iets aanpassen zodat je met het skatboard kunt slaan, dus als wapen gebruiken. Daarvoor moet je ff de zoekfunctie voor gebruiken Reageren
Randy_50Cent Geplaatst: 9 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2005 Oke, En is dat ook mogelijk voor de Playstation 2 ? Reageren
Dizzee Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Geplaatst: 9 december 2005 Misschien dat het met de Armax wel kan maar in ieder geval modden op de ps2 is vrijwel onmogelijk. Reageren
tha game freak Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Geplaatst: 9 december 2005 Nee, bij de ps2 kan je niet modden. En ook niet bij de xbox, dus alleen maar bij de PC. Reageren
Kraay Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Geplaatst: 9 december 2005 (bewerkt) Oke, En is dat ook mogelijk voor de Playstation 2 ? Nee, dat is(zover) ik weet niet mogelijk op de ps2. Alleen op de PC omdat je verschillende dingen moet aanpassen Edit: Sommige mensen moesten weer is tesnel zijn(of ik te langzaam) Bewerkt: 9 december 2005 door Kraay Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 die mod heb ik ook echt vet heftig en ik ben zelf ook een van van skatborden ik wou nooit iemannd neerslaan bet een skatbord toen ik doe mod zag n nu ram ik er op los Reageren
EXIT Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Geplaatst: 15 december 2005 hier kun je een skatbord downloaden PS: dit is niet als reclame bedoelt. Reageren
NiPer Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Geplaatst: 15 december 2005 hier kun je een skatbord downloaden PS: dit is niet als reclame bedoelt. Ik heb dan die mod gedownload, maarhoe en waar moet je deze mod dan eigenlijk installeren? of is het plaatsen in de map "Rockstar Games/GTA San Andreas/models" genoeg? (Aangezien de "Liesmich.txt" die bij de mod werd gevoegd helemaal duits is snap ik er niet zo heel veel van, duits is niet egt mijn sterkste taal zegmaar...) Reageren
ikt Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Geplaatst: 15 december 2005 (bewerkt) op www.freetranslation.com kun je dat vertalen en als je ook al geen Engels kan dan vertaal dat Engelse naar Nederlands Bewerkt: 15 december 2005 door ikt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.