EXIT Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Geplaatst: 9 december 2005 heeft er iemand de naam van de txd van de reclame borden in ls Reageren
Matiscus Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Geplaatst: 9 december 2005 Je hebt er verschillende. Download op gtagames.nl de mapviewer. Dan lees de readme. En je kan gwn de dff en txd's aflezen. En check ook even het txd topic. Reageren
EXIT Geplaatst: 9 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2005 (bewerkt) ik heb de mapviewer maar hoe kun je de TXD dan aflezen? ik kan alleen de DFF aflezen en bij het txd topic staat het ook niet tussen Bewerkt: 9 december 2005 door tectron Reageren
Upstream Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Geplaatst: 9 december 2005 (bewerkt) Je kan ook de txd lezen in mapviewer, als je even wacht zal ik een screen maken. EDIT: Bewerkt: 9 december 2005 door DMWTM30 Reageren
EXIT Geplaatst: 10 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2005 dan heb je de txd van het bord zelf niet van de tekeningen die er op staan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.