nolimit187 Geplaatst: 18 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2004 hoe moet ik het spel spelen Reageren
Arjen Geplaatst: 18 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2004 hoe moet ik het spel spelen Welk spel bedoel je? Als je misgien wat meer info kan geven kunnen we je helpen. :lol: Reageren
Melchior Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2004 Ik neem aan dat je het over GTA Vice City hebt of GTA 3, plaats voor het spel waar je het over hebt een bericht in het help forum van dat spel. Hang maar een slotje aan deze topic! Reageren
Robin2130 Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2004 misschien de pijltjestoetsen ofzo?????je komt er vanzelf wel 8er Reageren
Timovich Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 Je kan ook gewoon in het menu kijken mij de instellingen... Als je niet weet wat iets is kan je het hier nog altijd vragen! Maar die zien we hier toch niet meer terug denk ik! :huh: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.