Jump to content

mijn grote achtergrond probleem

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Help!

Ik heb een groots probleem op mijn computer boven, namelijk dat het achtergrond progamma (explore.exe) het niet doet. Als ik de computer aan zet dan doet hij het de eerste 30 seconden ongeveer nog, maar daarna kan ik niks meer aanklikken of meer doen op het buraublad. Als ik mijn pijltje op de werkbalk op op start houd komt er een zandlopertje. Ik kan dan niks meer opstarten, behalve als ik [Ctrl] [Alt] [Delete] doe en explore.exe afsluit via procesen, en dan een nieuwe taak starten via nieuwe taak. Dan kan ik alle bestanden en progamma's openen behalve als het een internet of windows verkenner map is, dan crasht hij. Ik weet nu echt niet wat ik moet doen, dus help mij alsjeblieft! Dit forum is mijn laatste hoop, heb heel internet al afgezocht. dus,

Help!

Alvast bedankt!! :cya:

Bewerkt: door Nickonly
Geplaatst:

Doet echt heelmaal niets het??? vast nog wel iets je kan altijd proberen:

Start - Help en ondersteuning - Wijzigingen ongedaan maken met behulp van Systeemherstel - Een eerder status van deze computer herstellen - Dan kies je een dag dat je het probleem nog niet had en daarna klik je op volgende - de rest wijst zich van zelf :Y

Nou, daar beginnen de probleemen al, ik kan namelijk niet eens op start drukken, ik moet alles via windows taakbeheer openen. En zo kan je start niet openen. dus ja....

Geplaatst:

hmmm, een kennis van ons had eens een backup van onze pc gemaakt, misschien kan jij dat ook voor de volgende x doen. En verder weet ik niks voor jouw probleem... Of misschien toch :Y , haal de harde schijf vna je pc eruit en plaats die in de kappotte pc. Dan kun je alle zooi dat balangrijk is (drivers enz.) herinstaleren op de originele harde schijf(dus die van de kapotte pc :puh: ) misschien dat dat je probleem oplost.

Ja, Ikt, dat wil ik wel proberen, maar dan moet ik wel proberen erachter te komen welke harde schijf het is! (ik heb er twee :puh: ) Maar bedankt, kan het proberen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...