Tim Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Geplaatst: 9 december 2005 He, ik heb een probleem Ik heb een model getextured, maar de texture staat schuin hoewel deze oorsprokelijk recht moet zijn (de textuur in paint is ook recht, Weet iemand hoe ik dat kan fixen Reageren
Blastov Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Geplaatst: 9 december 2005 Werk je wel met UVW Mapping ? Als je bij UVW Mappen wat met box rommelt moet het luken Reageren
Wazuup Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Kan je in 3ds ook textures draaien? Greetz Wazuup Reageren
JGuntherS Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Kan je in 3ds ook textures draaien?Greetz Wazuup Ja, met UVW-mapping. Filmtut, van Bradley H, bevat onder andere UVW-mapping UVW-mapping tut, alweer van Bradley H. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Je kan de texture draaien, met 1 van de UWV functies, deze staat gewoon in de "Material Editor" Daar staat Rotate klik daar op, en dan krijg je het volgende: 1= Naar Boven en naar Onder draaien 2= Naar Links en naar Rechts draaien 3= In elker richting draaien Veel succes Reageren
Wazuup Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Geplaatst: 15 december 2005 @bigbear Das wat ik zocht hartstikke bedank man Greetz Wazuup Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.