Matiscus Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Geplaatst: 9 december 2005 (bewerkt) Na een misverstand is alles terug op zijn plooien gekomen. GTA Italian Island word een Total conversation voor GTA SA (later misschien voor VC). We zoeken leden. Maar die moeten aan de volgende eisen voldoen: sketshup modelers worden niet aangenomen. Tenzij zij met sketchup models kunnen bouwen die geen bugs hebben. Alleen Leiders nemen leden aan! - Met 3dsmax kunnen omgaan. (of ander 3d programma lightwave, zmodeler...) - Met Kam's Scripts kunnen werken. - Models in SA kunnen zetten ( dit hoeft niet. als je een goede modeller bent kan dit er wel door) Het eiland: Leiders: Wiepie Matiscus Rick_Mense. Masterkey Onder leiders: M-92 Leden: Achille Big Smoke Bewerkt: 16 december 2005 door Matiscus Reageren
masterkey Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Geplaatst: 15 december 2005 (bewerkt) :{Matiscus ik wil even wat toevoegen ik snap effu niet waarom ik opeens nu gewoon lid en ben en eerst onderleider en waarom staat blaster er niet bij die helpt ook toch sjow Bewerkt: 15 december 2005 door masterkey Reageren
Grove St. Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Geplaatst: 15 december 2005 En waarom is hiervoor weer een topic geopend jullie hadden al een topic, maar stopten daar het te kort aan door zettingsvermogen. Reageren
Wiepie Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Door dat andere topic onstond er verwarring, omdat dat we gefuseerd zijn, maar toen was niet alles goed beslist, en zijn we ff opnieuw begonnen... Reageren
Matiscus Geplaatst: 16 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2005 @ masterkey: Blaster heeft het team verlaten. en dat bij jou moet ik nog aanpassen heb je gewoon misschreven mijn excuses. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.