liltuner Geplaatst: 18 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2004 he ik heb een screen gevonden over ht nieuwe richsysteem nu is het groen maar als je iemand schiet met bijv een shotgun worden de driehoekjes rood(= dus dood) of oranje(bijna dood) kijk maar Reageren
Melchior Geplaatst: 18 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2004 (bewerkt) Kijk het is natuurlijk een klein detail, maar daar bestaat GTA volgens mij zo'n beetje uit dit soort details. Best leuk gedaan! Maar volgens mij zijn ze niet de eerste, Call of Duty (WOII game) had vorig jaar Q4, dit al geintroduceerd... Bewerkt: 18 augustus 2004 door Melchior Reageren
Q Dude Geplaatst: 18 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2004 Ik hoop dat het een verbetering is want ik vond het vorige systeem ook wel handig ookal leit het je soms in de steek als je meerdere mensen snel achter elkaar moest afknallen Reageren
liltuner Geplaatst: 18 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2004 tja maar toch is dit wel handig want als een vijan bijvoorbeeld ''dood'' blijft liggen en jij je omdraait dan kan hij je dooschieten dus daarom is het wel handig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.