Jump to content

Parachut

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Join the club SoH-Chief. Het is een geweldig spel. De parachute is vrij simpel. Zorg er allereerst voor dat je er 1 hebt natuurlijk. Ze liggen op de meest hoogste gebouwen en je krijgt hem soms bij sommige missies. Spring uit een vliegtuig (of van een hoog gebouw). Gewoon vallen en op de linkermuisknop (PC) drukken om het ding te openen. Sturen kun je met de pijtjes. Pijltje naar beneden trekt je voeten op zodat je langer blijft zweven. Als je tijdens het vallen pijltje naar voren doet ga je "sky-diven", dus eigenlijk als een soort van kogel naar beneden. Moet ik er nog meer over vertellen: weet niets meer. Oh ja, ergens in de woestijn ligt een militaire basis, area 69. Probeer te voorkomen dat je daar met je parachuutje overheen vliegt, want ze schieten je zo uit de lucht. Succes en veel plezier met het spel.

Edit: @ikt --> daarmee bedoelde ik de club van SA-bezitters. Anders had ik 'welkom op ons forum' gezegd

Bewerkt: door GTA-Sheep
Geplaatst:

En een tip van mij: Niet van die hoge toren van LS springen want dan val je soms dood. Ik heb dat namalijk al een paar x gehad.

@GTA-Sheep : ''Join the club SoH-Chief.'' ?? hij heeft al 125 berichten :?

Geplaatst:

nog iets belangrijks: pas als je de vliegschool hebt afgemaakt, krijg je vanzelf een parachute als je uit een vliegtuig springt. daarvoor nog niet, als je dan uit een vliegtuig springt, kon dat nog welleens pijnlijk aflopen. :cya:

Als je tijdens het vliegen uit het vliegtuig gesprongen bent en je gooid de parachute op een flinke hoogte uit. Als je dan genoeg er van krijgt om te wachten dat CJ op de grond terecht komt, dan druk je gewoon op <enter>. Carl Johnsen gooit de parachute af, en valt CJ zoals hij uit het vluigtuig springt. Het nadeel hieraan is dat je de parachute maar 1x in een sprong kan gebruiken.

Veel plezier nog met San Andreas..

Ruurd31.. :*D

Bewerkt: door Ruurd31
  • 3 weken later...
Geplaatst:
Je springt van iets hoog dan zeggen ze open your parachute en klik je op het cirkeltje. :cya:

Stop nou is met dat gepost boost man :duh:

Dit is al 3x in dit topic gezegt dan hoef jij het niet nog eens te zeggen hoor!

Stop!!!

Ik wou er nog even aan toevoegen dat het soms kan met de ps-2 versie dat je parachute niet opengaat.

Dit is een bug, een fout van het spel dat zie je dat zijn armen goed gaan maar er is geen parachute.

En dan stort je te pletter je snelheid blijft dan hetzelfde, dus dat is niets vreemd gewoon een bug.

Veel speelplezier nog.

@ Schaap bedoelde Joein The Club omdat hij San Andreas pas heeft aangeschaft.

Bewerkt: door Giorgo
Geplaatst:
Ik wou er nog even aan toevoegen dat het soms kan met de ps-2 versie dat je parachute niet opengaat.

Dit is een bug, een fout van het spel dat zie je dat zijn armen goed gaan maar er is geen parachute.

En dan stort je te pletter je snelheid blijft dan hetzelfde, dus dat is niets vreemd gewoon een bug.

Veel speelplezier nog.

@ Schaap bedoelde Joein The Club omdat hij San Andreas pas heeft aangeschaft.

Dat heb ik maar een keer gehad, maar dat was toen ik een cg=heat had gebruikt voor een parachute, misschien ligt het daaraan, of je hebt gelijk, gewoon een domme bug!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...