Thabit Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Wat vind jij het mooiste/origineelste signature van het forum? Geef wel een link naar de signature! Ik vind die van Lantyz het mooist. Wij noemen hem vaak eekhoorn, en dat heeft hij nu leuk benut Reageren
Froodooo Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Is het niet een goed idee om hier een hele grote wedstrijd van te maken. Dan kan iedereen meedoen, en wordt de beste Signature van het hele Forum gekozen. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Dan kies ik voor GTASheep, we noemen het altijd schaap. Zíjn signature past er ook bij, momenteel is er kerst. Anders heeft hij een schaapje zonder hoed. Leuk en origineel bedacht. Signature GTASheep. Ruurd31.. , misschien kun je dit ook met avaters doen . Reageren
Thabit Geplaatst: 10 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Is het niet een goed idee om hier een hele grote wedstrijd van te maken.Dan kan iedereen meedoen, en wordt de beste Signature van het hele Forum gekozen. Dat wordt al gedaan in de GTAForum awards.. Reageren
Froodooo Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Ja, dat klopt. Maar later zou het misschien een keertje kunnen. Maar dat laat ik aan de Admins over... Reageren
Arjen Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Ik vind die van Sheep en Wauzie erg origineel. Reageren
Wesley Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Mijn stem gaat naar Froodooo !! Ik vind dat hij erg mooie signs kan maken! Ik vind bij Froodooo de achtergrond kleuren vaak mooi! Wesley_GTA Reageren
Giorgo Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Die van GTA-Sheep vind ik ook erg mooi. Maar ook .Levi. en Slimm zij hebben beide erg veel talent. En jij : Arjen ook van zo iets simpels maar het is erg mooi. Nice man. Reageren
The Mafia Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Ik vind Froop hij is erg goed en nog veel meer mensen maar hij kan de beste maken. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Op dit moment vind ik die van arjen het mooiste. Gewoon zoveel stijl. Maar de aller mooiste is denk ik van froop Die ene met dat anime meisje met een glazen bol in haar handen met allemaal kleuren. Echt prachtig. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Slimm en .levi. die zijn de beste en kunnen veel. Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Ik vind deze heel erg mooi. Het is een sig die -supremecars- voor een battle had gemaakt. En ik vind hem super mooi. Keep up the good work . Reageren
Blastov Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Die van Tha Hawk vind ik echt geweldig Deze dus: Reageren
Damos Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 die bassie_94 laat zien is de mooiste volgens mij Reageren
Loek Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Ik vind die van Arjen erg goed Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.