Froodooo Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Hey mensen! Hoe maak je in een Signature het effect dat er sneeuw naar beneden valt? Dus van boven naar beneden door je Signature heen... Alvast bedankt! Reageren
The Mafia Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Dat wil ik ook wel is weten weet iemand het ? Reageren
Dizzee Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Heb ik enige intresse en nieuwschierigheid opgewekt door mijn natuur signature? In elk geval, als iemand het weet, een tut ervan zou mooi zijn. Reageren
Froodooo Geplaatst: 10 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Als iemand dat wilt en daar tijd voor heeft, dan mag die inderdaad een Tut schrijven. Graag zelfs! Reageren
Typhoon Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Zou inderdaad vet zijn dan krijgen we in nederland toch nog een beetje sneeuw! Reageren
bigG Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Volgens mij weet -supreme cars- dit, hij heeft in zijn banner van zijn forum (zie mijn sig) ook sneeuw om in de kerstsfeer te komen. Vraag eens aan hem of hij er een tut over wilt maken (als hij dat kan dus). Reageren
bjorn13 Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Hier een paar tut's voor "sneeuw" Cartoon sneeuw Dé echte sneeuw! En voor als je meer sneeuw 'tut's' wil? Klik dan hier :-) Nog veel succes! Reageren
Froodooo Geplaatst: 10 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Dankjewel bjorn13, het is gelukt. Zie hier het resultaat: Reageren
Froop Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Dit topic hoort hier niet. Aangezien dit een vraag is, en hier alleen tutorials horen. Ik denk dat je dit in de photoshop helpdesk had kunnen posten. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Grayfox van me forum heeft hem gemaakt is erg mooi gedaan. Maar je forum word er langzaam door omdat het erg groot word. Reageren
Thabit Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Je kan ook met een kleine ronde brush brushen op een nieuwe layer, en die dan op ongeveer 40% zetten . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.