need my speed Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 (bewerkt) Ik heb nu een soort van overval gescript (huis omsingeld door politie, gangleden staan op het dak, enz...Maar die politie is Criminal_Type2, en de gangleden worden 1...Maar dan gaan ze elkaar gelijk afschieten, wat ook de bedoeling was, maar dan pas als de speler het kan zien...Kan dit, dat ze wachten met elkaar afschieten tot jij (de speler) het kan zien? En welke code heeft de kleur oranje (staat niet in de codelijst). Bewerkt: 10 december 2005 door need my speed Reageren
Lantyz Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Er zijn allerlei manieren om daarvoor te zorgen. Je kan bijvoorbeeld de commando's laten wachten op een IS_CHAR_IN_BLOCK, en daarna pas de gangs en politie een objective geven, of zelfs dan pas de peds creëren. Op die manier gebeurt er niets totdat de playerped in een bepaald gebied komt. Als je een CRIMINAL_TYPE_1 en CRIMINAL_TYPE_2 naast elkaar zet gaan ze elkaar onverbiddelijk te lijf. Occupations kun je niet wijzigen gedurende een spel, dus wellicht moet je een andere occupation proberen. En welke kleur bedoel je? Car remap? De car remaps kloppen niet overal, daar moet ik nog een keer naar kijken. Volgens GTA2 scripting.doc is 24 oranje. Reageren
need my speed Geplaatst: 10 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Ok, en de code van de Krisnhabus is geloof ik krsbus? Die staat ook niet in de codelijst. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Maak eens een screen wil ik zien man. Reageren
need my speed Geplaatst: 11 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Waarvan een screen? PS: De code van de Karma Bus is krsnabus. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Van dat omsingeldehuis. Reageren
need my speed Geplaatst: 11 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2005 (bewerkt) Ok...Als ik het in game krijg...Ik post zo wel een screen, misschien wil je het script van het omsingelde huis weten? Ik post het script alvast, maar het is heel wat. Ook de gebouwen om het huis heen zijn omsingeld. Script: //Char's// CHAR_DATA Politie1 = ( 243.5 , 5.5 , 2.0 ) 0 290 CRIMINAL_TYPE2 CHAR_DATA Politie2 = ( 244.5 , 6.5 , 4.0 ) 3 0 CRIMINAL_TYPE2 CHAR_DATA Politie3 = ( 237.5 , 3.5 , 2.0 ) 0 0 CRIMINAL_TYPE2 CHAR_DATA Politie4 = ( 240.5 , 12.5 , 2.0 ) 3 180 CRIMINAL_TYPE2 CHAR_DATA Politie5 = ( 251.5 , 12.5 , 4.0 ) 3 290 CRIMINAL_TYPE2 CHAR_DATA Politie6 = ( 241.5 , 16.5 , 2.0 ) 0 90 CRIMINAL_TYPE2 CHAR_DATA Krisnha1 = ( 233.5 , 7.5 , 2.0 ) 9 90 CRIMINAL_TYPE1 CHAR_DATA Krisnha2 = ( 234.5 , 12.5 , 2.0 ) 9 180 CRIMINAL_TYPE1 CHAR_DATA Krisnha3 = ( 247.5 , 12.5 , 2.0 ) 9 290 CRIMINAL_TYPE1 CHAR_DATA Krisnha4 = ( 238.5 , 8.5 , 2.0 ) 9 145 CRIMINAL_TYPE1 CHAR_DATA Krisnha5 = ( 241.5 , 19.5 , 2.0 ) 9 180 CRIMINAL_TYPE1 CHAR_DATA Krisnha6 = ( 245.5 , 16.5 , 2.0 ) 9 290 CRIMINAL_TYPE1 //Auto's// CAR_DATA SWAT = ( 244.5 , 7.5 , 2.0 ) 36 180 SWATVAN CAR_DATA Politiewagen = ( 235.5 , 6.5 , 2.0 ) 36 90 COPCAR CAR_DATA Krisnhabus = ( 235.5 , 11.5 , 2.0 ) 24 0 KRSNABUS //Geluiden// SOUND Gevangenis_alarm = ( 240.5 , 11.5 , 2.0 ) PRISON_ALARM PLAY_INSTANT SOUND Krisnha_opgesloten = ( 239.5 , 6.5 , 4.0 ) GANG_LOCKED_IN_BUS PLAY_INSTANT LEVELSTART //Auto_dingen// SET_CAR_BULLETPROOF ( Krisnhabus , ON ) GIVE_CAR_ALARM ( Politiewagen ) CHANGE_CAR_LOCK ( SWAT , LOCKED ) //Char dingen// GIVE_WEAPON ( Roy , MACHINE_GUN ) GIVE_WEAPON ( Politie1 , PISTOL ) GIVE_WEAPON ( Politie2 , SILENCED_MACHINE_GUN ) GIVE_WEAPON ( Politie3 , PISTOL ) GIVE_WEAPON ( Politie4 , MACHINE_GUN ) GIVE_WEAPON ( Politie5 , SILENCED_MACHINE_GUN ) GIVE_WEAPON ( Politie6 , PISTOL ) GIVE_WEAPON ( Krisnha1 , MOLOTOV ) GIVE_WEAPON ( Krisnha2 , SHOTGUN ) GIVE_WEAPON ( Krisnha3 , PISTOL ) GIVE_WEAPON ( Krisnha4 , PISTOL ) GIVE_WEAPON ( Krisnha5 , SHOTGUN ) GIVE_WEAPON ( Krisnha6 , PISTOL ) Bewerkt: 11 december 2005 door need my speed Reageren
need my speed Geplaatst: 11 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Dubbelpost...Helaas...Maar m'n map gaat niet in gam omdat er iets fout is met deze regel: SOUND Auto_bedrijf = ( 25.5 , 8.5 , 5.0 ) INDUSTRIAL_HIGHT PLAY_FOREVER Maar wtf is er fout aan? Reageren
Daedalus Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 De fout hoeft zich niet op die regel te bevinden. Het kan ook een regel ervoor of erna zijn. Als je ergens een ( ) niet zou sluiten, dan denkt het script dat die regel doorloopt, maar omdat dan het volgende commando niet klopt, geeft hij aan dat dat dus fout is. Reageren
need my speed Geplaatst: 12 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Ik weet de fout al, het was geen INDUSTRIAL_HIGHT, maar INDUSTRIAL_HIGH...Spelfout van Lantyz! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.