Follow Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Ik heb het spel net, en een avond gespeelt maar de volgende morgen start hij hem niet meer op Reageren
Gunslinger Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 (bewerkt) Ik heb het spel net, en een avond gespeelt maar de volgende morgen start hij hem niet meer op Is de DVD misschien vies? Het kan ook zijn dat de snelkoppeling dood is. Ga dan naar de map van San Andreas in Program Files: C:\Program Files\Rockstar Games. Klik in die map gta_sa aan. Misschien doet hij het dan weer. Als dat niet werkt, kun je het beste gta_sa.set verwijderen. Dat bestand kun je hier vinden: C:\Program Files\Rockstar Games. Het wil wel eens helpen. Als je nu nog problemen hebt, post dan even waar het precies fout gaat. Bewerkt: 12 december 2005 door Gunslinger Reageren
Follow Geplaatst: 10 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Ik moest het set bestand verwijderen, bedankt voor je hulp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.