Jump to content

Geen Muziek!

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi, Forum leden!

Ik heb laats een Nieuwe Ketting Voor mijn CJ Met img Tool in de Game Gedaan Maar nu Blijkt dat de Muziek weg is uit De Auto Dus ik heb geen Muziek meer Hoe komt Dat Wie kan me Helpen!

Alvast Bedankt

Groetjes Jackie Chan :cya:

Geplaatst:

Hey Jackie Chan welkom op dit forum :cya: !

Stap 1: Misschien heb je hier wat aan:

Ik heb de oplossing gevonden voor het geluid probleem.

Ga naar: http://www.webzila.com/?wz=dll#results

Gebruik het zoek machine, en type in eax.dll. Daar kan je dan eax.dll 3.0.6.6 downloaden. Vervang het eax.dll bestandje in je Gta San Andreas map (versie 4.0.0.1 ofzo, kopieer em maar in een andere map voor de zekerheid), met de eax.dll die je gedownload hebt. Als 't goed is zijn alle geluid bugs nu gefixed, tenminste bij mij werkte 't wel. Veel plezier wauw

Stap 2: Heb je deze stappen allemaal ook eens gedaan?

Als eerste zet je de liedjes in de map User Tracks. Dat vind je in Mijn documenten in de map San Andreas User Files. Als je dan het spel opstart ga je als eerste naar Options, dan klik je op Audio. Dan zie je ongeveer in de midden User Track Options staan. Dan klik je op Scan User Tracks. Dan scan hij de liedjes en kun je ze horen ;) .

Dan zou het weer moeten doen, probeer eerst stap 2 eens en als hij het dan nog niet doet probeer stap 1 eens.

Ruurd31.. :*D

Btw: sorry voor zoveel dik gedruk, maar dat is belangrijk!!

Geplaatst:

Ik heb de Stappen Gevolgt Alleen ik heb ik Nog steeds Geen Muziek Weet je nog meer Stappen? :-(

Groetjes Jackie Chan

Geplaatst:

Jawel, ik weet er nog wel een paar.

- Heb je de speakers aan? (wel logisch, maar misschien vergeten?)

- Ga naar <start>, <alle programma's> dan op <Bureau-accessoires> en ga je naar <Entertaiment>. Dan zie je dat daar Volumeregeling staat dat klik je aan. Kijk als alles dempen ingeschakeld staat. Staat het uitgesschakeld kun je alles horen van muziek tot spel.

mzk4sj.jpg

- Start San Andreas, dan klik je op <Options>. Dan staat er <Audio Setup>, als je dat geopend hebt hoor je al muziek. Kijk of alle balkjes vol zijn. Zoals hier:

mzk26qh.th.jpg

Meer stappen weet ik niet, veel succes.

Ruurd31.. :*D

Geplaatst:

Wat ben ik Dom Geweest ik had de Volume Van de Radio Helemaal uit staan :bonk: Ik heb daar nooit maar na Gekeken ...Beetje Noob,,,,

Maar Ruurd31 Ik wil Echt Bedanken je mij Hebt GeHolpen Zonder Jou was ik vast er Zelf niet Achter Gekomen

Thx! :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...