Jackie Chan Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Wat vinden Jullie ervan? Reageren
Typhoon Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Wel vet! Ik geef een 8,5/10! Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Ikl vind de achtergrond net iets te fel en de tekst is niet te lezen. Probeer dat te verbeteren Voor de rest erg leuke gedaan. Btw welkom op dit forum. Gizmo Reageren
Froodooo Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Ik vind het wel een goede sig over het algemeen. Hier wat plus- en minpuntjes. + - Mooie kleuren gebruikt. - Mooie gebrushte achtergrond - - De sig is een beetje te licht. Ik geef het een 7.5 Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Netjes man. Goede style precies zo als ik het zou willen zien. Goede achtergrond, de render is precies goed in de achtergrond geblend. Border had wel anders gemoeten maar ja het is nou eenmaal zo. ;-) Ik geef hem een 8,3/10. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.