tha game freak Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 I know, hij is lelijk... Maar geef aub wat tips om hem beter te maken. En niet van: Slecht, de renders en de kleuren passen niet bij eneen.3/10 Maar liefst: Slecht,je kan beter bij de instellingen op 7 pixels zetten en dan op super-configmode(ofzo ). Daar heb ik wat aan. Reageren
Achille Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Probeer eens een andere achtergrond te gebruiken.. En lees eens een paar Tut's door daar leer je veel door Succes! Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 (bewerkt) Probeer eens wat met andere brushes Of download een een lettertyptje (dafont.com) En nog een goede tip Zeg nooit dat hij lelijk is. Want zo leer je het nooit. Probeer ook eens te spelen met de filter efecten. Of doe er eens een border omheen. Blijf oefenen GizmO Ps. Dit formaat is wel te groot voor dit forum. 500×150 jouwe is 500×200 Bewerkt: 10 december 2005 door ~> GizmO <~ Reageren
tha game freak Geplaatst: 10 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Bedankt gizmo.En ik ga btw de sig niet gebruiken op dit forum. Kan het dat je render kleiner (kan je kiezen) of groter wordt door CTRL+T? Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Wat voor auto is het? Natuurlijk de bmw... Breng hem in beeld. Blend hem ook wat in en doe wat andere kleurtjes. wat beter staat. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Bedankt gizmo.En ik ga btw de sig niet gebruiken op dit forum.Kan het dat je render kleiner (kan je kiezen) of groter wordt door CTRL+T? Ja, ctrl + T is Free transform (Engels) Vrije transformatie (Nederlands) Daarmee kan je de render grooter of kleiner maken. Reageren
Froodooo Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Ik rate hem ook wel effe! En je bent een beginner neem ik aan, daar houdt ik altijd rekening mee. De auto kun je, zoals -supremecars- al zei, wat meer inbeeld brengen. En ikzelf vind 1 render in een sig altijd wel genoeg. Ik geef je als cijfer een 7.3 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.