bjorntju Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 (bewerkt) hoi ik zoek ergens waar je TrackMania Sunrise kan kopen ik heb hem wel op bol.com gevondem maar dat duurt 2-3 weken :muur: dus weet iemand waar je hem kan kopen? online mag ook maar dan wel een betrouwbaare en met Acceptgiro alvast heel erg bedankt! p.s wie niet weten wat tm sunrise is kan hie rkijken www.tm-sunrise.com Bewerkt: 10 december 2005 door bjorntju Reageren
bigG Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Ik weet niet of hij betrouwbaar is maar hij werd in de OPM2 genoemt dus ik neem aan van wel: http://www.amazone.com levertijd 2-3 dagen volgens hun (let op, ik heb deze site niet gechecked). Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Klik hier Alsjeblieft Reageren
bigG Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 hoi ik zoek ergens waar je TrackMania Sunrise kan kopenik heb hem wel op bol.com gevondem maar dat duurt 2-3 weken :muur: dus weet iemand waar je hem kan kopen? online mag ook maar dan wel een betrouwbaare en met Acceptgiro alvast heel erg bedankt! p.s wie niet weten wat tm sunrise is kan hie rkijken www.tm-sunrise.com Klik hierAlsjeblieft Dan is het toch wel duidelijk dat hij hem niet via bol.com wilt kopen? Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Als je voor 14.30 besteld heb je hem maandag al binnen hoor. Reageren
bigG Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Er staat anders onder dat de levertijd 2 tot 3 weken is Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Bij mij 2-3 werkdagen. Reageren
bjorntju Geplaatst: 10 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2005 allemaal bedankt voor het atwoorden maar via amazon komt die volgens mij uit amerika en dan moet je z'n tol belasting betalen :S maar ik zoek wel nog ff verder alvast bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.