Samurai Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Ik heb gehoord dat er ook een Bike Salesman zou zijn in LCS, waar is dat dan? Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Dat is echt superleuk! Je kunt het doen in Staunton Island, aan de rand van Shorside Vale, een beetje bij het stadium. Je kunt het alleen in een bepaalde tijd doen en elke motor heeft iets unieks om te doen. Reageren
Giorgo Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Ja dit is erg leuk hoor... Dan staan er een : • Faggio • Freeway • Sanchez • Pcj-600 Dan moet je binnen de tijd de kopers overhalen om de motor te verkopen. Bij elke motor hoort er iets : BV bij de Sanchez moet je over zand gaan en jumps doen e.d... Met de Pcj-600 moet je erg snel rijden een wheelies doen. Met de Faggio heel scherp door de bochten sturen. En zo is dat bij alle Bikes. Je hebt ook en Car Salesman helemaal in Portland bij de Bomb Shop daar dat glazen gebouw. Daar staan dan ook auto's en moet je hetzelfde doen. Reageren
Samurai Geplaatst: 12 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Ik vind ze echt niet, kan iemand een stukje kaart posten? Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Ik kan me vergissen, maar volgens mij was het ergens in het rode-gedeelte. Reageren
Samurai Geplaatst: 12 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Bedankt, ik heb hem gevonden Reageren
VforV Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Haha! LOL. Ik heb er al om en bij de 40 verkocht. Veel makkelijker dan de Car Salesman (=>hier heb ik zelfs geen keuze meer om nog die job te doen). Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Kun je nou géén Car en Bike Salesman meer doen? Reageren
VforV Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 (bewerkt) Ik denk dat ik te veel 'mission failed' gehad heb bij de car salesman. Ik kan wel nog mijn salaris gaan ophalen. Bij bikesalesman kan ik ondertussen ook salaris ophalen maar ik kan nog bikes verkopen. Bewerkt: 13 december 2005 door VforV Reageren
dre Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 ik had er 27 verkocht, werd ik toch niet opgepakt zeker... even bekomen Reageren
Samurai Geplaatst: 20 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Ik heb er al + 100 verkocht Reageren
VforV Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 Ik heb er al + 100 verkocht Bikes? Ik al meer dan 200. Maar er kwam geen einde aan, dus ben ik maar gestopt. (Ik had er 150 in een rij verkocht) Ik denk dat hier nooit 'Mission Passed' komt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.