Gta Gangsta Geplaatst: 18 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2004 Ook ik heb allemaal filmpjes gezien van verschillende superjumps :huh: op deze site staat een beschrijving van de superjump bij Phil's place daar ben ik vooral benieuwd naar : http://gtadomain.gtagaming.com/superjump.html hier kan je ook filmpjes bekijken : http://www.mygtastuff.pwp.blueyonder.co.uk...k/vicemain.html nu weten jullie wat meer over de superjump en jullie snappen dat die filmpjes op de computer gemaakt zijn dus ik ben benieuwd of het ook op de ps2 kan want ik heb al zo lang geprobeerd dus ik hoop dat een van jullie me kan helpen ThnQ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 18 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2004 ik zou het niet weten ik wil het wel weten als ik nieuws heb zal ik je vertellen :o :huh: :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2004 meschien is het op de ps2 beter afgewerkt :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2004 ja zoiets denk ik ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2004 (bewerkt) het eerste filmpje op deze paginais op de playstation. Het is het enige filmpje die ik kan bekijken. Hoe kan ik de andere bekijken. Ik heb telkens error. Bewerkt: 19 augustus 2004 door robienske Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2004 dan moet je iets doawnloaden het heet iets van divx ofzo :o :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Gangsta Geplaatst: 20 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2004 dan moet je iets doawnloaden het heet iets van divx ofzo :o :huh: klopt maar ik weet nie meer hoe ik dat gedaan heb :unsure: :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.