Follow Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Op wikigta keek ik welke wapens er zijn, maar ik zag een plaatje met 2 mp5's, waar kan ik die vinden want bij vindplaatsen lieten ze geen 2 mp5 zien die je kan pakken of ik ben er 1 vergeten Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Klopt, op de walktrough staan inderdaad 2 MP5'en. Ik heb het al eens bij foutjes van WikiGTA gemeld. Ontopic: Je kan geen 2 MP5'en in je hand houden. Je kan er slechts 1 hebben, ook niet als je "hitman"-skills hebt. Dan is alleen het richtertje kleine en schiet en reload de MP5 makkelijker. Goed opgemerkt, Ruurd31.. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Dat is dan toch een mod? Reageren
Flame^ Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Jop, dat is een mod. Deze staat ook ergens op gtagames, moet je maar even zoeken . Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 ik heb die mod al het is een gave mod je kilt ze 2x zo snel Reageren
ZOrange Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 ja ke kan de mode downloaden op vele mod sites van gta Je kan wel mini SMG's 2x hebben ook een pistool en sawed-off shotgun! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 bij die mod heb je 2 : Miniguns, M4, AK47, Desert Eagle, Combat Shotgun, dat waren ze ... het ziet alleen raar uit als je M4 of AK vasthebt... Reageren
Ikkes Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Niet alleen die hoor Tales...Maar van alle! Klik hier voor de download pagina van de mod. Veel plezier ermee.. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 oh dan is die zeker geupdate .. en ik heb het niet gemerkt cool alle wapens .. Downloading, Downloading, Downloading Reageren
ZOrange Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Hehe, beetje raar zicht! rondlopen met 2 mini guns dat ding weegt al 70Kg in het echte leven als het niet meer is! volgens mij is je Cj rambo Reageren
.Sharingan Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Hehe, beetje raar zicht! dat zei ik dus ook al en hij weegt nog wel meer .. als je echt Heavy Artillery hebt;) het ziet alleen raar uit als je M4 of AK vasthebt... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.