Velaro Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Er zit een zwarte rand rond mijn tekst op mijn bureaublad (zie screen) Weet iemand hoe ik dit weg doe ? BVD Reageren
tha game freak Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Dit komt omdat je achtergrond te donker is. Je kan als je dit wilt verhelpen beter een lichtere achtergrond pakken. Reageren
Velaro Geplaatst: 10 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Ik weet nu door wat het komt : Als ik beeldscherm-eigenschappen doe en dan bureaublad veranderen (heb ik nu gedaan) heb ik de kleur (zie screen) eens op groen gezet,nu is het geen zwarte rand maar een groene rand,daardoor komt het dus,weet iemand dus welke kleur je moet instellen om geen rand te hebben ? Reageren
Velaro Geplaatst: 10 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Het is gelukt ! Bedankt ! Sry voor dubbelpost Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.